Køber mænd børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

Papillon

Maja_4000 skriver:

Synes tit de spørger om det i h&m

Min kæreste har købt noget uopfordret 3 gange.. Og vores datter er 3 år + vi venter lillebror det siger ham ikke rigtig noget, og han synes vidst også at jeg køber rigeligt

Jeg bliver bare så sjældent spurgt

Tror nu også sagtens, at jeg kunne købe tøj nok for os begge to 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Papillon skriver:

Det kunne være, at han skulle se prisen - det kan godt nok være dyrt!

Så får han da et hjertetilfælde  

I efteråret købte jeg en brugt Reima Tec flyverdragt, som virkelig ikke var brugt meget - for en 50'er (!!!!) - der var en lille rids nederst på det ene ben, som end ikke var gået igennem stoffet, og til først kunne jeg faktisk ikke finde den . Til dette køb siger han "Ej, vi gider da ikke købe noget som er i stykker"...- jo det gider vi så godt, når dragten normalt koster over 1000 kr. 

//Mette

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

Mettefpigen skriver:

Her har eksen aldrig købt tøj til bassen... han har faktisk aldrig købt noget til ham andet end bleer og mad....
Men synes ikke det var forkert spurgt... jeg bli'r også spurgt engang imellem... det er jo ikke alle medarbejdere der spørger...

Jeg synes bestemt heller ikke, at det er forkert, de spørger. Jeg er bare ikke vant til det, så tænker, at der må have været en grund til det. Men det kan selvfølgelig bare være lige præcis den ekspedient, der gør sådan

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

stjernehimmel skriver:

Synes altid Hm spørg om det skal være en gave ;-) 

Jeg bliver meget sjældent spurgt - heller ikke i herreafdelingen i december 

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

miss freja skriver:

Herhjemme er det stort set altid mig der køber tøj til vores datter.  Faktisk køber min kæreste kun tøj hvis jeg er med og finder det frem. Min kæreste kan ikke helt overskue hvad vi mangler og det med størrelsen på tøjet. 

Men jeg elsker til gengæld at shoppe tøj til vores datter 

Det er heller ikke lige til at overskue altid

Jeg er nu også ret glad for det allerede

Anmeld

2. marts 2014

stjernehimmel

Papillon skriver:

Jeg bliver meget sjældent spurgt - heller ikke i herreafdelingen i december 

Mærkeligt.... 

Jeg har oplevet at min datter fandt et sæt tøj til sig selv, og efter prøvningers ville hun skisme ik tag det af igen.... Hihi... Skidt pyt... Men da hun stod der med tøjet på, blev vi spurgt om det var til en gave ha haha.... 

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

Victoria2013 skriver:

Her køber farmand gerne tøj til prinsessen - der har faktisk været gange hvor han har virket lidt træt af, at jeg tit køber tøj til hende uden lige at snakke med ham først for han vil gerne!

Han bruger også (skræmmende nok) flere penge på tøj end jeg gør, altså til sig selv. Og det er ham der har stået for køb af flyverdragt og en heldragt til hende her til forår

Hvor sjovt, en mand i den helt anden retning af de fleste  

Anmeld

2. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Personligt synes jeg, at det bare er god service når jeg eller min lille piges far bliver spurgt (men man kan heller ikke se min mave endnu, selvom jeg næsten er 25+6).
Dog er min eks ikke så vild med at købe babytøj i butikker (for han gider ikke virke uvidende når det kommer til størrelser - så er det bedre at sidde bag computeren med mig ). Til gengæld er han held pjattet med at købe legetøj og ikke mindst.... SKO! 

Men kan godt forstå, at det kan opfattes lidt flabet når din kæreste står sammen med dig - hvor man kan se at du er gravid. 
Men tvivler på at det har været flabet ment - som nogle af de andre skriver, så har det sikkert været af høflighed. 

- Synes dog at det er ekstremt dårlig service, at du selv skulle bede om byttemærker og æske... 

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nej han har aldrig købt noget til dem eller jo han købte 2ens fc barcelona sommerdragte til børne da han var dernede i sep. han troede det var bodyer;-)

Hihi, det er jo ikke lige til, hvis man ikke er vant til det

Anmeld

2. marts 2014

et-ønske

Ej jeg synes da ikke det er flabet at de spørger :O tværtimod tænker jeg at det var god service

Min mand kan sagtens finde på at købe tøj til tvillingerne fedt at han også får indblik i hvad det faktisk koster.

Vi var ude og købe barselsgave til den lille ny niece i sidste uge, der måtte jeg minde manden om at det var til en gave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.