Køber mænd børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

miss freja

Herhjemme er det stort set altid mig der køber tøj til vores datter.  Faktisk køber min kæreste kun tøj hvis jeg er med og finder det frem. Min kæreste kan ikke helt overskue hvad vi mangler og det med størrelsen på tøjet. 

Men jeg elsker til gengæld at shoppe tøj til vores datter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

Victoria2013

Papillon skriver:

Køber manden hos jer tøj til børnene? Er det meget ualmindeligt?

Her køber farmand gerne tøj til prinsessen - der har faktisk været gange hvor han har virket lidt træt af, at jeg tit køber tøj til hende uden lige at snakke med ham først for han vil gerne!

Han bruger også (skræmmende nok) flere penge på tøj end jeg gør, altså til sig selv. Og det er ham der har stået for køb af flyverdragt og en heldragt til hende her til forår

Anmeld

2. marts 2014

L&V

Nej han har aldrig købt noget til dem eller jo han købte 2ens fc barcelona sommerdragte til børne da han var dernede i sep. han troede det var bodyer;-)

Anmeld

2. marts 2014

GUSO

Papillon skriver:

Det følgende skal læses som en lille historie, vi føler os på ingen måde forkert behandlede

Jeg var i storcenteret med min kæreste i går, og vi måtte jo lige forbi H&M's babyafdeling og se, om der var noget uundværligt til vores lille pige, som jo stadig hygger sig i maven. Min kæreste finder så noget, han synes, vi skal have, og jeg hjælper ham med størrelserne.

Vi går mod kassen, han lægger tøjet op, og den smilende ekspedient spørger helt uopfordret: "Er det til gave?".

Da vi går ud derfra, nævner jeg, at det var da sjovt, at hun spurgte, for jeg plejer aldrig at blive spurgt. Heller ikke, da maven ikke var synlig. Han havde egentlig opfattet det som ret flabet - for hvorfor kan mænd ikke købe tøj til deres egne børn?

Køber manden hos jer tøj til børnene? Er det meget ualmindeligt?

her køber vi begge tøj til børnene dig er det oftes mig jeg bliver næsten altid spurgt om det er til gave uanset om jeg har børnene med eller ej

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

LinLin skriver:

Det bliver jeg også tit spurgt om - Mest når jeg køber tøj til min ældste på 7 (ligner måske ikke en der har så stort et barn )

Men her køber manden faktisk aldrig tøj til drengene... Det siger ham ikke noget og jeg elsker det

Det er lidt sjovt  

Så går det jo lige op  

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

MKBP skriver:

Min kæreste, altså min datters far, har aldrig købt noget tøj til hende :-) Han ville gerne at hun gik mere i Hummel, som han synes er rigtig fint, men han ved ikke heeelt hvad det koster ;-) 

//Mette

Det kunne være, at han skulle se prisen - det kan godt nok være dyrt!

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

modesty skriver:

Nej, min mand køber aldrig tøj til vores søn. 

Han interesserer sig ikke for det og jeg elsker det, så det er en ret nem arbejdsfordeling. Men jeg kender hans smag, så jeg køber ikke tøj som jeg ved han ikke vil kunne lide.

Så går det også fint op

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

CAWI skriver:

Min kæreste har været med mig ude og købe tøj et par gange.
Men derudover bliver jeg stort set altud spurgt om det er til gave, lige meget om jeg handler i H&M, matas, Imerco osv

Det lyder nu også meget hyggeligt

Det er bare ikke noget, jeg oplever. Selv ikke i herreafdelingen i december - jeg måtte selv bede om byttemærker og gaveæske 

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

Mor11 skriver:

Han har en hel klar mening om vores søns tøj, men han køber meget sjældent noget. Kun hvis jeg lige beder ham om det hvis vi mangler noget specifikt (regntøj eller lign) tror det handler mest om økonomien  

jeg bliver tit spurgt om det er til gave. Også selvom jeg har søn og klapvogn med tror nogen ekspedienter bare gør det for en sikkerheds skyld. Ville ikke lægge noget i det.

Det er jo også fint, hvis I kan komme overens med det

Det kan sagtens være, at vi tilfældigvis er stødt ind i en ekspedient, der altid spørger. Det er jo ikke til at vide

Anmeld

2. marts 2014

Papillon

StineW79 skriver:

Tror nærmest jeg bliver spurt om det er til en gave 8 ud af 10 gange jeg handler i H&M. Syntes det er god service! 

Her ka kærsten sagtns finde på at købe tøj til ungerne, hvis han lige er ude og handle og ser noget fint! Vh stine

Jeg bliver omvendt aldrig spurgt - heller ikke i herreafdelingen i december 

Hvor dejligt, specielt hvis mor er enig i, at det er fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.