Køber mænd børnetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2014

Papillon

SjeBets skriver:

Min mand køber aldrig tøj til nogle af ungerne, men manden handler generelt ikke nogle ting ud over værktøj

Jeg vil mene det er en service at blive spurt om den skal pakkes ind, en god service, og jeg bliver stort set altid spurt om det er H&M , Matas, Imerco eller andre steder, også da jeg var højgravid.

jeg ville vende den om, hvad nu hvis det var til en gave og hun ikke spurgte om den skulle pakkes ind, ville han så også synes det var flabet ?

Det er selvfølgelig god service, men ikke en service vi støder ind i særlig tit. Derfor kommer man også til at tillægge spørgsmålet noget, som det egentlig ikke betyder

Jeg kan ikke svare på hans vegne, men jeg tror det nu ikke. Det er vel et spørgsmål om, hvad man er vant til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

Thereseh

I min butik, kommer der måske 20% mænd ind, og køber børnetøj. Af dem er halvdelen gaver, så mit bud er at 10% køber børnetøj til egne børn.

De gange der har været mænd inde for at købe til deres egne børn, har det været natdragter, eller tøj til helt nyfødte de har købt. 

En enkelt gang, kom der en mand ind og købte en kjole til sin datter "bare fordi hun vil synes den er fin" 

Anmeld

3. marts 2014

L&V

Papillon skriver:

Helt sikkert! Mit svar skulle heller ikke forstås som andet

Nej sådan tog jeg det heller ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.