Jer med børn der er født i oktober måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

lineog4

LinLin skriver:

Man kan jo også risikere det ligger non-stop i tre mdr! (var det ikke 09/10...?) men ja, denne vinter har da været dejligt kort

Jo og 10/11 for de havde jeg en lille trold fra juli og skal hilse og sige det heller ikke er sjovt med hård frost når man har en lille mand der vil sidde op i barnevognen, der er nyfødt en del nemmere for de kan puttes godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

LinLin

lineog4 skriver:

Jo og 10/11 for de havde jeg en lille trold fra juli og skal hilse og sige det heller ikke er sjovt med hård frost når man har en lille mand der vil sidde op i barnevognen, der er nyfødt en del nemmere for de kan puttes godt 

Hehe

Det er sgu nemmere når de er små og ikke kan noget

Anmeld

2. marts 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Hej

Jeg er GRAVID og vi er bare såå glade

I efteråret gik projekt baby nr. 2 igang fordi vi (eller nok mest mig) havde et stort ønske om et sommerbarn. Men det gik ikke helt som planlagt, men nu venter vi altså et meget ønsket barn til oktober

Hvordan er det at få børn i oktober måned?

Vores den første er fra april og jeg syntes det var dejligt at kunne gå lange ture med barnevognen i det gode vejr, det kommer jeg nok til at savne lidt denne gang. Desuden synes jeg også at det har været rart for vores den første at kunne ønske sig udendørs legetøj til fødselsdag og indendørs legetøj til jul.

Min mand siger jeg tænker for meget over det og det gør jeg nok også. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jer hvad der bare er alletiders ved at få barn i oktober måned.

Først, stort tillykke med graviditeten 

Jeg har både et oktoberbarn - og et septemberbarn 

Den rette påklædning begge 2, og så en tur ud og gå 

Anmeld

3. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vores dreng er fra 15. oktober og jeg har aldrig spekuleret over, at det var en dårlig årstid. Vores datter er fra 24. marts. Jeg har gået lige mange ture med dem i alt slags vejr.

Det eneste minus er, at han altid har fødselsdag i efterårsferien og man skal lige kalkulere med, at andre børn er på efterårsferie når man holder fødselsdag.

Anmeld

3. marts 2014

et-ønske

Først stort tillykke med graviditeten

Det bedste ved det at få børn at man heldigvis ikke selv bestemmer hvornår de kommer

Min datter har fødselsdag den 21/12 har aldrig tænkt at det var et dårligt tidspunkt - for det var den dag hun valgte at komme den største udfordring er vist egentlig at hun er skilsmissebarn, så det er noget tummel omkring fødselsdag/jul/nytår...

Jeg gik tur minimum en gang om dagen, dag undervognen var hel igen så fra midt januar.

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

3. marts 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak alle sammen

Vi glæder os så meget...

Det bliver også hyggeligt med en lille baby til jul

Anmeld

3. marts 2014

modesty

Hej

Jeg er GRAVID og vi er bare såå glade

I efteråret gik projekt baby nr. 2 igang fordi vi (eller nok mest mig) havde et stort ønske om et sommerbarn. Men det gik ikke helt som planlagt, men nu venter vi altså et meget ønsket barn til oktober

Hvordan er det at få børn i oktober måned?

Vores den første er fra april og jeg syntes det var dejligt at kunne gå lange ture med barnevognen i det gode vejr, det kommer jeg nok til at savne lidt denne gang. Desuden synes jeg også at det har været rart for vores den første at kunne ønske sig udendørs legetøj til fødselsdag og indendørs legetøj til jul.

Min mand siger jeg tænker for meget over det og det gør jeg nok også. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jer hvad der bare er alletiders ved at få barn i oktober måned.

Tja, det er skidekoldt de første måneder.  Men det fede er at når sommeren kommer, så er baby stor nok til at kunne sidde op i vognen, følge med i hvad der sker, og kravle. Det er skønt at tage i parken med en baby som rent faktisk foretager sig noget og undersøger og er nysgerrig, i stedet for én som bare ligger.

Jeg har fødselsdag i december, så for mig er oktober langt væk fra jul.  Det ser jeg overhovedet ikke som et problem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.