Jer med børn der er født i oktober måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.003 visninger
46 svar
18 synes godt om
1. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er GRAVID og vi er bare såå glade

I efteråret gik projekt baby nr. 2 igang fordi vi (eller nok mest mig) havde et stort ønske om et sommerbarn. Men det gik ikke helt som planlagt, men nu venter vi altså et meget ønsket barn til oktober

Hvordan er det at få børn i oktober måned?

Vores den første er fra april og jeg syntes det var dejligt at kunne gå lange ture med barnevognen i det gode vejr, det kommer jeg nok til at savne lidt denne gang. Desuden synes jeg også at det har været rart for vores den første at kunne ønske sig udendørs legetøj til fødselsdag og indendørs legetøj til jul.

Min mand siger jeg tænker for meget over det og det gør jeg nok også. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jer hvad der bare er alletiders ved at få barn i oktober måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

Aabye

Anonym skriver:

Hej

I efteråret gik projekt baby nr. 2 igang fordi vi (eller nok mest mig) havde et stort ønske om et sommerbarn. Men det gik ikke helt som planlagt, men nu venter vi altså et meget ønsket barn til oktober

Vores den første er fra april og jeg syntes det var dejligt at kunne gå lange ture med barnevognen i det gode vejr, det kommer jeg nok til at savne lidt denne gang. Desuden synes jeg også at det har været rart for vores den første at kunne ønske sig udendørs legetøj til fødselsdag og indendørs legetøj til jul.

Min mand siger jeg tænker for meget over det og det gør jeg nok også. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jer hvad der bare er alletiders ved at få barn i oktober måned.

Min den første er fra April.. Og min nr 2 er fra oktober (født den 29 okt)

Jeg eeeeelsker vinter månederne.. Og for mig var det helt naturligt at traske rundt både oktober, november og december osv.. Laaaange ture med barnevognen.. 

Barnet ligger jo dejligt beskyttet nede i barnevognen. Så for mit vedkomne gælder det bare om at klæde sig ordentligt på og så afsted..

Anmeld

1. marts 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Min den første er fra April.. Og min nr 2 er fra oktober (født den 29 okt)

Jeg eeeeelsker vinter månederne.. Og for mig var det helt naturligt at traske rundt både oktober, november og december osv.. Laaaange ture med barnevognen.. 

Barnet ligger jo dejligt beskyttet nede i barnevognen. Så for mit vedkomne gælder det bare om at klæde sig ordentligt på og så afsted..

Hehe det er jo selvfølgelig rigtigt.

Det er ikke vejret der er noget galt med - men påklædningen

Ej, tænker også at oktober er en smuk måned med mange flotte farver.

Men hvordan er det for din nr. 2 at have fødselsdag 2 måneder før jul?

Anmeld

1. marts 2014

Aabye

Anonym skriver:

Hehe det er jo selvfølgelig rigtigt.

Det er ikke vejret der er noget galt med - men påklædningen

Ej, tænker også at oktober er en smuk måned med mange flotte farver.

Men hvordan er det for din nr. 2 at have fødselsdag 2 måneder før jul?

Han er ikke så gammel endnu.. Han er kun 16 mdr.. 
Regner dog bestemt ikke med at det bliver et problem.. Min egen lillebror har fødselsdag den 14 oktober, min mormor har den 16 oktober, min yngste dreng har så den 29 oktober..

Der har aldrig været problemer der.. 
Selv har jeg fødselsdag den 24 november, og det har heller aldrig været et problem..  

Anmeld

1. marts 2014

Loan

Jeg ved godt du spørg efter oktober børn, men tillader mig at svare selvom min søn er fra den 23 november.

Jeg nød rigtig meget at gå nogle lange ture med ham i barnevognen, det var forfriskende og opløftende at komme ud og der var en helt anden ro hvor jeg kunne koble af fra det hele.

Og med fødselsdag en måned og en dag før jul, tja vi tænker ikke over det og tror såmænd heller ikke at han gør endnu selvom han bliver 3 i år. Det jo bare sådan det er  

Anmeld

1. marts 2014

L&V

Jeg har en september pige og en juli dreng og det var klart rarest og ha en sep baby. Der var mildt vejr og vi ku sagtens komme en masse ud. Og da hun så begyndte at kræve lidt flere udfordringer passede det med forår og udeleg. Sommerbebs var ik sjovt baby der kamp sveder når den sku ammes umulig at putte fordi der var vatrmt der sku findes skykke de mest umulige steder og måtte være meget inde .

Anmeld

1. marts 2014

chael

Anonym skriver:

Hej

Min yngste er fra start oktober.

Jeg bliver hver dag overrasket over hvordan folk tænker i forskellige baner...

Sådan noget har jeg aldrig tænkt på, for uanset hvad, så kan man ikke ændre på det.

Så hvordan det er at få et barn i oktober, er for mig som da jeg fik de 2 andre i februar og juli... Det er bare sådan det er...

Anmeld

1. marts 2014

mortilnoahogmelina

Jeg har barn fra 31 oktober og et fra 30 december . Jo det kan være lidt træls ind i mellem hvad angår gaver men jeg ønsker mig gerne penge til dem og bruger selv pengene på det de mangler på den rigtige års tid .
Lidt træls måske .
Men problemet er ikke større end man selv gør det til .

Anmeld

1. marts 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Hej

Min dreng er fra 24 november - men tillader mig lige at svare alligevel

Jeg har, selvom det har været koldt, vandret laaaange ture med barnevognen. Det er jo bare at hoppe i varmt nok.

Jeg var derudover lykkelig over ikke at være højgravid i sommeren

Anmeld

1. marts 2014

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hej

Min datter er fra oktober 2013. Har en dreng fra januar 2011, og jeg synes ikke der har været nogen forskel bare fordi hun er født i oktober. I oktober var det ikke så koldt så vi kunne sagtens gå lange ture med barnevognen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.