Anonym skriver:
Hej
Jeg er GRAVID og vi er bare såå glade 
I efteråret gik projekt baby nr. 2 igang fordi vi (eller nok mest mig) havde et stort ønske om et sommerbarn. Men det gik ikke helt som planlagt, men nu venter vi altså et meget ønsket barn til oktober
Hvordan er det at få børn i oktober måned?
Vores den første er fra april og jeg syntes det var dejligt at kunne gå lange ture med barnevognen i det gode vejr, det kommer jeg nok til at savne lidt denne gang. Desuden synes jeg også at det har været rart for vores den første at kunne ønske sig udendørs legetøj til fødselsdag og indendørs legetøj til jul.
Min mand siger jeg tænker for meget over det og det gør jeg nok også. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jer hvad der bare er alletiders ved at få barn i oktober måned. 
Jeg har en juni-dreng og der var INTET hyggeligt ved det. Han er utrolig varm som sin far og kogte og kogte selvom han seriøst levede udelukkende i ble den første måned af sit liv

Det var en kamp med amninger hver 20-30 minut døgnet rundt, pga. varmen og vi var absolut ikke ude at gå ture fordi han rigtigt ofte var ved at få hedeslag uanset hvad vi gjorde.
Så bare rolig, et sommerbarn er ikke nødvendigvis mere romantisk end et oktoberbarn

Desuden kan jeg fortælle dig at jeg har fødselsdag 12 dage før jul og det er bare skide fantastisk fordi december er den bedste måned og der er rigtig mange gaver til mig
Anmeld