Børnepenge til børn som ikke bor i Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2014

bøllen

Tak for svar . 

Spændende og se lidt meninger omkring dette område. Må indrømme jeg ikke har fulgt en masse med i pressen om emnet faldt over den artikel .

jeg er på ingen måde imod hverken polakker eller anden arbejdskraft i Danmark så længe de følger reglerne . Men jeg kan ikke se ideen i der skal betales børnepenge til børn som ikke bor i Danmark . Der er masser af andre steder de penge kunne gøre gavn. Så længe der bliver skåret SÅ meget i budgettet rundt omkring giver det ikke mening for mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

bøllen

Tak for svar . 

Spændende og se lidt meninger omkring dette område. Må indrømme jeg ikke har fulgt en masse med i pressen om emnet faldt over den artikel .

jeg er på ingen måde imod hverken polakker eller anden arbejdskraft i Danmark så længe de følger reglerne . Men jeg kan ikke se ideen i der skal betales børnepenge til børn som ikke bor i Danmark . Der er masser af andre steder de penge kunne gøre gavn. Så længe der bliver skåret SÅ meget i budgettet rundt omkring giver det ikke mening for mig 

Anmeld

1. marts 2014

MissTas

bøllen skriver:

Sidder lige og tjekker nyheder på BT og falder over en artikel om en far, hvis datter bor i Slovakiet. Han har fået afslag på udbetaling af børnepenge .

Er det fair - eller skal der udbetales børnepenge til børn i udlandet ??

jeg personlig tænker umiddelbart NEJ. 

Hvad mener I ??? Hold venligst en ordentlig tone 

Jeg kan ikke se hvorfor et barn i udlandet skal have penge af Danmark hvis ikke hun bor her, så jeg er imod! Der er så mange andre ting i DK der kunne forbedres som de penge kunne bruges til.

Anmeld

1. marts 2014

Elgaard73

SanJose skriver:

Barnet er blevet bortført af moderen til Slovakiet.

Kan godt se nu, at jeg nok misforstod startindlægget... Gik bare helt automatisk ud fra at det handlede om den nye vedtagelse omkring BFY.... Min fejl .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.