Carina:-) skriver:
Jeg har en del polakker ansat-
Og nej det er ikke fordi jeg vil have billig arbejdskraft- De får overenskomstmæssig løn lige som mine andre ansatte.
Jeg har polakker ansat,fordi de gider at arbejde,ikke melder sig syge pga en prut og er pligtopfyldende og dejlige at arbejde sammen med 
Er lidt ked af den med at det er fordi man vil have billig arbejdskraft,nogen af os behandler folk ordentligt også selv om vi er i branche med mange brådne kar .
Helt enig...
Der var faktisk en sag, hvor et vikarfirma havde ansat polakkere til noget gård-klim-bim (husker det ikke helt), hvor man så polakkerens lønseddel, det var simpelthen sørgeligt, han var total underbetalt, knoklede røven ud af bukserne. Og på en eller anden måde var det lykkedes vikarfirmaet at polakkeren ikke betalte skat. Men han fik noget kørselsgodtgørelse... Den kørselsgodtgørelse var større end hans løn, og så var der tillagt noget børne-klim-bim også mener jeg...
Jeg forstår slet ikke nogen kan behandle mennesker på den måde, polakkere, eller danskere
Nå, det var bare lige en sørgelig side... Men er glad for der faktisk findes cheferne som kører efter overenskomst, selvom det er en polakker.
Anmeld