modesty skriver:
Det mærkelige er at jeg havde læst og hørt en masse inden fødslen om at det var helt okay ikke at mærke den kærlighed fra dag 1 - og alligevel skammede jeg mig!
Ja, jeg overvejede også meget seriøst at tage den samtale, specielt fordi jeg mistænker min JM for at jeg bristede (ingen guiding da han skulle presses ud, og hun holdt ikke på mellemkødet. Så jeg pressede bare alt hvad jeg kunne, da jeg ikke vidste bedre). Jeg bliver helt harm nu hvor jeg tænker over det igen... Men jeg fik heller aldrig taget mig sammen.

Jeg skammede mig også rigtig meget, så meget at jeg lavede en anonym tråd herinde! Og ja jeg havde også hørt om det!
Jeg fik ikke tilbudt den samtale, til trods for at både min læge og sp mente at det burde jeg have fået. Men jeg har simpelthen ikke haft overskud til at finde ud af hvordan jeg skulle komme til den, og nu er det vist ved at være for sent. Jeg må tage snakken, hvis vi er så heldige at få nr. 2 på et tidspunkt

Min bristning skete, fordi de slet ikke var forberedt på, at Thea var så lille, så hun kom på en gang i stedet for med hovedet først og så med kroppen bagefter. Havde som sådan ikke presseveer, havde i hvert fald slet ikke den der følelse af at jeg bare skulle presse. Så jeg tror ikke min JM kunne have gjort noget for at forhindre det

men sket er sket og jeg fik jo alligevel verdens dejligste datter

så blev det bare på nogle andre præmisser end jet havde troet.
Anmeld