Bare en lille hyggetråd fra en kommende mor
Synes det kunne være rigtigt sjovt at høre hvad der overraskede jer mest efter jeres første barn var kommet til verden?
Både det positive og negative og sjove 
Jeg var forberedt på at det ville bliver tonserhårdt at undvære sin nattesøvn, og det blev det også, og er det stadig her næsten to et halvt år senere - men overrasket var jeg ikke. 
Overrasket blev jeg over den 3. grads bristning jeg fik ved fødslen - det havde jeg ikke regnet med. Det lagde en dæmper på glæden over den første måned med baby, og det er jeg meget ked af, set i bakspejlet.
Til gengæld var jeg også overrasket over hvor lidt ondt det gjorde at føde, og hvor fedt jeg syntes det var. Fantastisk oplevelse!
Jeg var også overrasket over at det slet ikke gjorde ondt at amme, havde hørt fra alle mine veninder at det var meget smertefuldt (det tog dog 5 mdr. før jeg kunne amme min søn uproblematisk, men det er så en anden snak).
Jeg er overrasket over at jeg her, 2 år og 4 måneder efter fødslen, stadig bliver ved med at elske min søn højere og højere for hver dag der går, og synes at det er sjovere og sjovere at være sammen med ham. Man må da nå et loft på et eller andet tidspunkt?! 
Anmeld