At jeg kunne briste så meget (svær 4. grads bristning) til trods for at vi fik en lille bitte datter på knap 2400 g.
At de komplikationer gjorde, at jeg slet ikke blev mor på den måde jeg havde regnet med. Og at jeg ikke bare blev væltet omkuld af den overvældende lykke som alle andre bliver. Eller dem der ikke gør, de skilter i hvert fald ikke med det. Havde heldigvis en veninde der sagde til mig, da jeg efter 6 uger brød sammen, at hun altså også lige havde skullet lære sine børn at kende, før den lykke kom, og at den nok skulle komme.
Hvor mange timer i døgnet man bruger på at amme

Hvor meget jeg elsker min lille skat

og hvor meget større den kærlighed bliver hver dag og for hver lille bitte nye ting hun lærer

Hvor forfærdelig hårdt det er for mig at hun er startet i vuggestue! Jeg er tidligere pædagogmedhjælper i en vuggestue, og har gjort mig klog på i forhold til veninder, der har synes det var svært, at personalet tager sig godt af dem, at de ikke går og græder en hel dag, og hvad har vi. Det er som om alt min fornuft er forsvundet som dug fra solen! Nu efter en uge med indkøring tuder jeg stadig, når jeg er kommet ud af døren i vuggestuen.
At ingen andre babyer kan måle sig med min lille skat

hun er verdens lækreste, skønneste og mest fantastiske baby

Hvor helt igennem fantastisk det er at lytte til Thea der pludre i et væk. Utroligt så meget man kan have på hjertet, selvom man kun er 10 måneder og mor og far ikke fatter en bjælde af hvad man siger

Hvor hurtigt hun er blevet en stor og dejlig skat. Ja ja alle siger, at man skal nyde det, mens de er små, men hvorfor er det at man først fatter at nogen har pillet ved knapperne og pludselig er der gået 10 måneder, når de 10 måneder er gået.
Ja jeg kunne vist blive ved i det uendelige, men nu vil jeg i stedet hoppe i seng og lige ligge og kigge lidt og lytte til min dejlige lille skat