Hvor mange er klar til fest d 29/8 hos mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2009

Anja

Hmmm..... mht sovning, så har jeg ikke plads i bilen til 2 barnevogne. Jeg kan tage tvillingevognen med, men aner ikke om Elias sådan lige lægger sig til at sove i den.

Normalt, hvis vi er nogen steder, så springer han faktisk middagsluren over og så tager hen en lur i bilen på vej hjem. Er der slet ikke andre, der også gør sådan ???

Skal lige siges, at han hverken bliver pylret eller noget og kan sagtens holde den kørende i positivt gear til langt ud på eftermiddagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Susan1978

Helle30 skriver:

Jotak du. Og af samme grund er jeg jo nød til at tage den store barnevogn med denne gang. Den anden kan Sofie ikke presses ned i længere. De skal bare lægges kl. 12, og så skal de sove. Sådan gør dp, - så kan vi vel også?

- Helle

ja så skal vi da have spadser´bussen med.. kan jeg se.. tror du vi kan have begge vogne med?

Anmeld

8. august 2009

Helle30

Spadser' bussen?

Anmeld

8. august 2009

Tut

Jeanette skriver:

Halløj - jeg kommer også og tager nok begge unger med. 

Men har et lille problem mht. til det her soveri.
Iza sover ikke i barnevogn længere og vil absolut kun sove til middag indenfor i en seng. Så enten kommer jeg 1 times tid og tager hjem inden damen skriger lungerne ud af hysteritræthed eller også skal jeg finde ud af et eller andet med weekendseng og så låne et værelse, hvor der er mørkt. Ja, det pissebesværligt med hende madammen og sovning, men det er værre, hvis hun ikke får sin lur  Tut, er der mulighed for det med værelset måske?

Og hvad skal jeg medbringe

Ja selvfølgelig.

Vi kan bare tage "lillesøsters" tremmeseng og sætte ind i soveværelset, så kan hun ligge der.

Ingen problemer.

Jeg har tremmeseng, da den til "Lillesøster" allerede står samlet

Hmmm.... Hvad skal du tage med.... måske lidt sødt

Anmeld

8. august 2009

Susan1978

Helle30 skriver:

Spadser' bussen?

ja det gik lidt hurtigt så jeg fik faktisk ikke skrevet indlægget færdigt.

men vi kan jo desværre ikke sidde alle 4 i kassevognen, det havde ellers været nemt.

Skal du have Louise med Helle? for så kan vi jo faktisk ikke være i en bil.. med mindre du har købt en spadserbus for nylig med plads til en hel anstalt. ??

Anmeld

8. august 2009

Tikki

Tut skriver:

Ja selvfølgelig.

Vi kan bare tage "lillesøsters" tremmeseng og sætte ind i soveværelset, så kan hun ligge der.

Ingen problemer.

Jeg har tremmeseng, da den til "Lillesøster" allerede står samlet

Hmmm.... Hvad skal du tage med.... måske lidt sødt

Lyder bare godt - jeg tager dyne med til Iza så....og noget slik og chokolade

Anmeld

8. august 2009

Lise

Anja skriver:

Normalt, hvis vi er nogen steder, så springer han faktisk middagsluren over og så tager hen en lur i bilen på vej hjem. Er der slet ikke andre, der også gør sådan ???

Skal lige siges, at han hverken bliver pylret eller noget og kan sagtens holde den kørende i positivt gear til langt ud på eftermiddagen

Jo, det gør vi også nogle gange. Simon elsker bare at være på besøg, så det er absolut ikke altid han gider at sove. Tænk hvis man gik glip af noget--- og jeg gider ikke at trave vejene tynde med barnevogn for at få ham til at sove, når han er i godt humør. Men så falder han i søvn i bilen hjem, og det er ok

Anmeld

9. august 2009

Anja

Lise skriver:

Jo, det gør vi også nogle gange. Simon elsker bare at være på besøg, så det er absolut ikke altid han gider at sove. Tænk hvis man gik glip af noget--- og jeg gider ikke at trave vejene tynde med barnevogn for at få ham til at sove, når han er i godt humør. Men så falder han i søvn i bilen hjem, og det er ok

Så kan Simon og Elias måske rende rundt og underholde hinanden mens de øvrige rollinger sover ....   ?

Men selvfølgelig, hvis andre synes det er irriterende, at alle ikke sover, så må jeg jo lægge hovedet i blød. Jeg vil bare helst ikke trave Herlev tyndt for at få ham til at sove i tvillingeklapvognen, når jeg kunne bruge tiden på at sludre med jer

Anmeld

9. august 2009

Mie A

Anja skriver:

Så kan Simon og Elias måske rende rundt og underholde hinanden mens de øvrige rollinger sover ....   ?

Men selvfølgelig, hvis andre synes det er irriterende, at alle ikke sover, så må jeg jo lægge hovedet i blød. Jeg vil bare helst ikke trave Herlev tyndt for at få ham til at sove i tvillingeklapvognen, når jeg kunne bruge tiden på at sludre med jer

Simon får heller ikke middagslur imens vi er der... Så I er ikke alene

Anmeld

9. august 2009

Helle30

Susan1978 skriver:

ja det gik lidt hurtigt så jeg fik faktisk ikke skrevet indlægget færdigt.

men vi kan jo desværre ikke sidde alle 4 i kassevognen, det havde ellers været nemt.

Skal du have Louise med Helle? for så kan vi jo faktisk ikke være i en bil.. med mindre du har købt en spadserbus for nylig med plads til en hel anstalt. ??

Nu bliver det da helt tåget. Hvad er det for en kassevogn, du snakker om?
Er det min? Så vil jeg give dig ret. Mage til elendig papKASSE-vogn skal man lede højt og lavt efter. - Men nu har den da en ny gearKASSE. En elendig regnings-generator er den. Nå - det var lige lidt galle.
Altså - Men I har da ingen kassevogn? Det kan umuligt være Passaten, du hentyder til..
Jeg skal så aldeles ikke have Louise med. Glæder mig til at have en anledning til at køre noget kvali-tid med min store pige. Så må faderen varme flasker imens.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.