Hvor mange er klar til fest d 29/8 hos mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.179 visninger
53 svar
0 synes godt om
4. august 2009

Tut

Skriv jer lige på med navn hvis i kommer, for der er en del forvirring om hvor mange der kan og om det bliver til noget eller ej.

Det er hos mig i Herlev.

Tutski - FÅRK det er tidligt på dagen, hvad laver jeg oppe inden kl. 06.00??? PUHA!

Manden og jeg skal til tyskland og tanke dåser til familien - That's why

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Sweet1978

Øh herlev = Sjælland ikke? Tror ikke jeg kommer, ville ellers gerne møde jer irl, men langt væk og har også en godt booket kalender.

Anmeld

4. august 2009

Helle30

Jeg kommer

- Helle

Anmeld

4. august 2009

Tynen

Jeg regner/håber på at føde deromkring, så jeg tror jeg hopper over denne gang

Ville dælme ellers gerne se jer igen

Anmeld

4. august 2009

Anja

Jeg vil gerne komme, hvis der er stemning for fest !

Anmeld

4. august 2009

Marco2

Hej Tut.

Super initiativ.

Jeg kan desværre ikke komme da min bedste veninde skal giftes.
Det er godt nok på Sjælland. Noget der vist hedder Jomfruens Egede, men det er vist lang fra Herlev...

Så jeg hopper over denne gang.

AG

Anmeld

4. august 2009

Lise

Jeg er jo tvangsindlagt, så jeg er der naturligvis til en sludder...

Anmeld

4. august 2009

Nadi

Tynen skriver:

Jeg regner/håber på at føde deromkring, så jeg tror jeg hopper over denne gang

Ville dælme ellers gerne se jer igen

Skal du så ikke med til jubilæumsfest på Nordre??

Ja jeg kan ikke den weekend, da der som skrevet er jubilæumsfest på min gamle folkeskole og der er købt og betalt billet dertil + at jeg har lovet min far at ta med  

Håber ellers snart at jeg kan være sammen med jer igen

Anmeld

4. august 2009

Susan1978

Altså jeg kan godt..  men vil gerne være hjemme næste dag om morgenen, da jeg har det med at ønske mig oplevelser i fødselsdags gave og sidst fik jeg en tur i svogers ræservogn.. dvs at jeg skal sidde ved siden af når han skal køre ræs den 30/8 kl 10.

men altså jeg tænker når nu der ikke er så stor tilslutning og kun 5 % kan drikke, så kunne vi måske bare lave det om til noget hygge -  KAGEHYGGE..

eller noget helt 3... evt med børn..

ei jeg ved ikke hvad i har lyst til.. jeg er med hvad det blir til, med det forbehold at jeg køre hjem, så jeg kan være til ræs ....(hvornår det er, ved jeg ikke) 

Anmeld

4. august 2009

Anja

Susan1978 skriver:

Altså jeg kan godt..  men vil gerne være hjemme næste dag om morgenen, da jeg har det med at ønske mig oplevelser i fødselsdags gave og sidst fik jeg en tur i svogers ræservogn.. dvs at jeg skal sidde ved siden af når han skal køre ræs den 30/8 kl 10.

men altså jeg tænker når nu der ikke er så stor tilslutning og kun 5 % kan drikke, så kunne vi måske bare lave det om til noget hygge -  KAGEHYGGE..

eller noget helt 3... evt med børn..

ei jeg ved ikke hvad i har lyst til.. jeg er med hvad det blir til, med det forbehold at jeg køre hjem, så jeg kan være til ræs ....(hvornår det er, ved jeg ikke) 

Jeg er også med at på det "bare" kunne være hygge nu der er så mange gravide ..... så kan man også køre hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.