Hvor mange er klar til fest d 29/8 hos mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2009

Lise

Susan1978 skriver:

men altså jeg tænker når nu der ikke er så stor tilslutning og kun 5 % kan drikke, så kunne vi måske bare lave det om til noget hygge -  KAGEHYGGE..

eller noget helt 3... evt med børn..

GOD ide  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2009

Tut

Ja super idé tøser

Anmeld

4. august 2009

Mie A

Jeg er frisk - og jeg stemmer for hygge minus alcohol plus børn

Anmeld

5. august 2009

Anja

Uha, glæder mig allerede !! Jeg snupper gerne de to små rollinger med og giver manden en alene dag

Anmeld

5. august 2009

Tut

Skal vi så aftale at det bliver en hygge-dag.

Hvis man tager ungerne med er det bare skønt, men man er også velkommen til at komme uden unger.

Hvem tager hvad med?

Og hvad tid skal vi aftale?

Knus Tut

Anmeld

5. august 2009

Anja

Jeg tager både Elias og Esther med, jeg har nemlig lige set, at min mand faktisk skal på job 6 - 18.30 den 29. august, så det er nok alligevel godt, at det bliver hygge og ikke fest.

Skal det så ikke være noget formiddags - frokost - noget ??

Anmeld

5. august 2009

Ny mor

Suk, nu har jeg læst om fest og børnetræf, og det lyder bare såååå hyggeligt, men Peter har ferie sidst i august og vi har næsten ikke set skyggen af ham de seneste måneder pga arbejde, SÅ nu skal vi bare være sammen og forberede alle de praktiske ting til bittebrors ankomst......og så skal jeg til hundetræf i Slagelse den weekend, hvor Peter skal være alene med drengene i hele to dage - jubiiii

Knus Birgitte, som vender stærkt tilbage til både børnetræf og party i jul07-stil når jeg har født

Anmeld

5. august 2009

Lise

Hvad med kl 10 agtigt?

Og noget brunchagtigt? Boller, rugbrød, pandekager, frugt, juice, pålæg...hvad hører sig til? 

Anmeld

5. august 2009

Helle30

Lise skriver:

Hvad med kl 10 agtigt?

Og noget brunchagtigt? Boller, rugbrød, pandekager, frugt, juice, pålæg...hvad hører sig til? 

Hehe, ja - men måske ikke i de mængder, vi forsøgte at brase Tuts spisebord sammen med sidste gang

- Helle

Anmeld

5. august 2009

Anja

Brunch er jeg med på :-)

Bager gerne nogle pandekager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.