Hvor mange er klar til fest d 29/8 hos mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2009

Helle30

Og Mie... Dig har jeg da vis heller ikke mødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

Susan1978

hvad skal jeg tage med?

jeg har hvert fald Emil med - jeg håber jeg kan slippe for at tage Ea med.. så kan Helle og jeg også køre sammen...  Hvis hun lader sin GPS blive hjemme.

Anmeld

7. august 2009

Tut

Susan1978 skriver:

hvad skal jeg tage med?

jeg har hvert fald Emil med - jeg håber jeg kan slippe for at tage Ea med.. så kan Helle og jeg også køre sammen...  Hvis hun lader sin GPS blive hjemme.

Pandekager - Anja (jeg har sirup)
Frugt - Juniors mor
Boller - Lise
Rugbrød - Mie
pålæg - Helle30
Juice - Tut

Hmmm.... Jeg kan ikke lige komme i tanke om hvad der mangler.

Du kunne evt. tage lidt grønt med, lidt agurk, gulerødder mm i stænger, eller???

Knus

Anmeld

7. august 2009

Lise

Eller ost..

Den første ide var egentlig bedre...

Anmeld

7. august 2009

Helle30

Susan1978 skriver:

hvad skal jeg tage med?

Nånå Susan. Jamen så lader jeg den blive hjemme, og så kan vi køre efter din fotografiske hukommelse i stedet

- Helle

Anmeld

7. august 2009

Susan1978

Pandekager - Anja (jeg har sirup)
Frugt - Juniors mor
Boller - Lise
Rugbrød - Mie
pålæg - Helle30
Juice - Tut
Grøntsager - Susan1978

Anmeld

7. august 2009

Lise

Vil bare sige at jeg glæder mig HELT VILDT MEGET til at se jer og ynglingene igen, og jeg er super glad for at det blev et sådan arrangement i stedet for festen (som jo er sjovest med stor tilslutning (og øller)) og jeg synes at menuen ser fantastisk ud!!!  

Lise - glad!

Anmeld

8. august 2009

Susan1978

Lise skriver:

Vil bare sige at jeg glæder mig HELT VILDT MEGET til at se jer og ynglingene igen, og jeg er super glad for at det blev et sådan arrangement i stedet for festen (som jo er sjovest med stor tilslutning (og øller)) og jeg synes at menuen ser fantastisk ud!!!  

Lise - glad!

Jeg er faktisk også glad for at det blev sådan, så kan jeg nyde hele dagen med jer og jeg kan stadig være frisk til ralley dagen efter.   plus jeg faktisk tror at hvis det var blevet til fest var kun halvdelen kommet.

Susan - glæder sig også max! 
ps gad vide om vi kan få banditterne til at sove til middag denne gang.. haha husker i sidst.

Anmeld

8. august 2009

Tikki

Halløj - jeg kommer også og tager nok begge unger med. 

Men har et lille problem mht. til det her soveri.
Iza sover ikke i barnevogn længere og vil absolut kun sove til middag indenfor i en seng. Så enten kommer jeg 1 times tid og tager hjem inden damen skriger lungerne ud af hysteritræthed eller også skal jeg finde ud af et eller andet med weekendseng og så låne et værelse, hvor der er mørkt. Ja, det pissebesværligt med hende madammen og sovning, men det er værre, hvis hun ikke får sin lur  Tut, er der mulighed for det med værelset måske?

Og hvad skal jeg medbringe

Anmeld

8. august 2009

Helle30

Susan1978 skriver:

Jeg er faktisk også glad for at det blev sådan, så kan jeg nyde hele dagen med jer og jeg kan stadig være frisk til ralley dagen efter.   plus jeg faktisk tror at hvis det var blevet til fest var kun halvdelen kommet.

Susan - glæder sig også max! 
ps gad vide om vi kan få banditterne til at sove til middag denne gang.. haha husker i sidst.

Jotak du. Og af samme grund er jeg jo nød til at tage den store barnevogn med denne gang. Den anden kan Sofie ikke presses ned i længere. De skal bare lægges kl. 12, og så skal de sove. Sådan gør dp, - så kan vi vel også?

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.