Mack skriver:
Jeg kan godt forholde mig til andres mening uden at blive personlig. Det kan du desværre ikke, og derfor har jeg valgt at ignorere flere af dine kommentarer. Men lad nu det ligge.
Essensen i mit indlæg er selvfølgelig, at mænd ikke skal behandles som børn, for så bliver de til børn. Din bemærkning om at de mænd jeg kender er "sørgelige eksemplarer" er polemisk og ret uværdig i en diskussion. Skal vi blot runde den af med, at da jeg behandler en mand som jeg selv ønsker at blive behandlet - som et voksent menneske - så er det også voksne og modne mænd jeg omgås.
Personligt har jeg ikke et problem med at skåne nogen der ikke kan klare at opleve voldsomme ting. Men når en fødsel er et fælles projekt, planlagt velvidende hvad resultatet bliver - en smerteful fødsel - så forekommer det mig både fejt og umodent ikke at stå ved kvindens side i en sådan situation.
Flere af mine kommentarer? Jeg har skrevet EN til dig. Og jeg syntes nu ikke at den var voldsomt personlig. Og nej, jeg syntes heller ikke at jeg at opførte mig polemisk, som du så smukt beskylder mig for.
At jeg skriver at de mænd som du kender er nogle ynkelige eksemplarer, var såmænd bare tolket ud fra din beskrivelse af mænd. Jeg gik ud fra at du talte ud fra personlig erfaring.
Og nu vi snakker om at blive personlig, så syntes jeg da bestemt, at du er lige så personlig. Du mener at os, som har det ok med at vores mænd måske ikke kan klare en fødsel, ja, vi lider af af hensynsbetændelse og behandler vores mænd som børn. Øhh, personligt eller ???
Men lad det nu ligge. Vi er forskellige og vi er ikke enige. Fred være med det.
Anmeld