Hvornår gik dit vand? (førstegangs)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

Misser1989

Første gang begyndte det at sive kl. 8 om morgen. 36+1. Det gik på fødegangen kl 12 i et plask. Veerne begyndte en times tid efter. Kl 21:44 fødte jeg.

Anden gang gik det hele i et plask kl 8 om morgen. 39+1. Veerne begyndte et par timer senere. Kl 15:04 fødte jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Mimic

Frk. Petersen skriver:

Jaa overskriften siger nok lidt sig selv Er bare nysgerrig
Er du en af dem der havde sivende vandafgang? Var det et stort plask? Eller måtte der prikkes hul? (uddyb gerne)
Knus og god dag derude

Mit vand gik i en stor skylle spontant kl 3 om natten, kl 7 kom den første ve, og 11.18 er hun født (alt sammen d. 26.07 15 dage før termin)

Anmeld

9. februar 2014

Nov26

Jeg følte et plop om natten og skyndte mig på toilettet hvor vandet så kom, 5 timer og 55 min senere var han født

Anmeld

9. februar 2014

Mumto3

Kl 4 om morgenen. Jeg skulle ud og tisse, for hvert skridt jeg tog, kom der et plask på gulvet. Troede jeg ikke kunne holde mig, men efter at have tisset, så kom der også et pladask på gulvet da jeg gik tilbage til min seng, og så vækkede jeg manden

Anmeld

9. februar 2014

MetteS81

Frk. Petersen skriver:

Er du en af dem der havde sivende vandafgang? Var det et stort plask? Eller måtte der prikkes hul? (uddyb gerne)
Knus og god dag derude

Mit vand gik 40+0...jeg stod og børstede tænder, og troede at jeg kom til at tisse lidt i bukserne...hvilket jeg normalt ikke gør, så blev lidt overrasket ...jeg skyndte mig at sætte mig på toilettet og troede først at jeg jo bare tissede...indtil det bare blev ved og ved, så var det vandt der var gået  Det strømmede ret kraftigt i starten, men jeg kunne godt have bind på. Ihvertfald i 20 minutter ad gangen 

Anmeld

9. februar 2014

-Milla-

Frk. Petersen skriver:

Knus og god dag derude

Her gik vandet i et ordentligt plask-det lød og føltes, som en elastik, der sprang.
Jeg havde hele morgenen og formiddagen ligget i sengen og set film, da klokken var 15 og jeg lige var blevet færdig med en film og på vej ud af sengen for at tisse, gik vandet, som beskrevet ovenover.
3 1/2 time efter var han født på hospitalet. (Jeg var vist 38+3)

Anmeld

9. februar 2014

asff

Frk. Petersen skriver:

Knus og god dag derude

Mit vand gik d 13. januar 38+3 med et plask i sengen Og da jeg rejste mig op, kom der endnu et plask - og endnu et, da jeg tog et skridt Og så sev det en smule på vej til fg.

Anmeld

9. februar 2014

Lykke:)

Knus og god dag derude

Mit vand gik på toilettet lige inden akut kejsersnit. 38+1. Det sev først, men så væltede det ud, da jeg forskrækket rejste mig.

Anmeld

9. februar 2014

christina92

Frk. Petersen skriver:

Knus og god dag derude

38+0 i et kæmpe plask pludselig en lørdag morgen!  

4 timer og 34 min senere var Carolina født 

Anmeld

9. februar 2014

christina92

Frk. Petersen skriver:

Knus og god dag derude

38+0 i et kæmpe plask pludselig en lørdag morgen!  

4 timer og 34 min senere var Carolina født 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.