Hvornår gik dit vand? (førstegangs)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

AnthonsMor

Frk. Petersen skriver:

Jaa overskriften siger nok lidt sig selv Er bare nysgerrig
Er du en af dem der havde sivende vandafgang? Var det et stort plask? Eller måtte der prikkes hul? (uddyb gerne)
Knus og god dag derude

Jeg blev sat igang med kapsler jeg skulle sluge 41+5 klokken 9 om morgenen og klokken 17 samme dag tog de vandet for at sætte skub i fødslen, det hjalp dog ikke, der gik yderligere 13 timer før jeg fødte

Men jeg skulle prikkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Krussedulle

Frk. Petersen skriver:

Er du en af dem der havde sivende vandafgang? Var det et stort plask? Eller måtte der prikkes hul? (uddyb gerne)
Knus og god dag derude

Mit vand gik, i flere plask

37+2

Anmeld

9. februar 2014

Monski

Frk. Petersen skriver:

Knus og god dag derude

Første gang gik mit vand 13:00 og fødte 13:24 anden gang gik det 01:25 og jeg fødte 01:28

Anmeld

9. februar 2014

lineog4

Aner det ikke - tror det gik mens jeg pressede - opdagede det i hvert fald ikke....

Anmeld

9. februar 2014

Toeffe87

Vågnede om natten og troede jeg skulle tisse. Det begyndte at smådryppe lidt på vej ud på badeværelset, hvor jeg tog et bind på og så ville gå ind i soveværelset igen.
Men så skal jeg da lige love for det gik da jeg kom derind igen Er da glad for jeg havde lagt håndklæder derind i forvejen i hvert fald. En halv time senere var der så veer for fuld drøn

Anmeld

9. februar 2014

ønskebørn74

Frk. Petersen skriver:

Knus og god dag derude

Alt for tidligt.. 30+5 var jeg henne med mine drenge så de var små.. Var indlagt med forkortet lmh.. Og det gik med et plask ved Magnus.. 

Her er de som nyfødte..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2014

Trekløver(:

Frk. Petersen skriver:

Knus og god dag derude

Min fødsel startede 39+2, hvor jeg vågnede klokken 6.20 ved at jeg var våd. Rejste mig og fostervandet løb ned af benene på mig.

Ved 8 tiden gik det sidste i et kæmpe plask!

Anmeld

10. februar 2014

HappyTrine

ja, jeg var præcis i 38+0 også begyndte det at sive, efter 2 timer sagde det plask, og efter 8½ time havde jeg født

Anmeld

10. februar 2014

Frk. Petersen

HappyTrine skriver:

ja, jeg var præcis i 38+0 også begyndte det at sive, efter 2 timer sagde det plask, og efter 8½ time havde jeg født

Bare det var mig!! er 38+1 idag

Anmeld

10. februar 2014

Frk. Petersen

ønskebarn74 skriver:

Alt for tidligt.. 30+5 var jeg henne med mine drenge så de var små.. Var indlagt med forkortet lmh.. Og det gik med et plask ved Magnus.. 

Her er de som nyfødte..

hvor er de skønne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.