Hvornår gik dit vand? (førstegangs)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.101 visninger
64 svar
25 synes godt om
9. februar 2014

Frk. Petersen

Jaa overskriften siger nok lidt sig selv Er bare nysgerrig
Er du en af dem der havde sivende vandafgang? Var det et stort plask? Eller måtte der prikkes hul? (uddyb gerne)
Knus og god dag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

B&J

ja jeg skulle til at sætte mig ned ved jordmoren og ja så kunne jeg mærke sådan et pust inde fra maven også begynder det ellers at læbe stille og roligt først troede jeg at det var baby der sparkede så jeg kom til at tisse lidt. men så løber det mere og mere også ned af bukserne og en kæmpe pøl på gulvet

så siger min jordmor grinede ja så skal du jo ikke være her mere øhhh nej

Anmeld

9. februar 2014

Wimmie

Frk. Petersen skriver:

Er du en af dem der havde sivende vandafgang? Var det et stort plask? Eller måtte der prikkes hul? (uddyb gerne)
Knus og god dag derude

Mit vand gik mens jeg lå i fødekarret...det var dét sidste der skulle til inden baby kunne komme ud og JM skulle lige til at prikke hul, da det gik spontant - 10 minutter efter kom baby ud 

Anmeld

9. februar 2014

Ayasmor

Jeg havde håbet på et plask... men jeg blev skuffet :p

Her gik vandet i det jdm. trak fingrene ud efter at have undersøgt mig, hvor jeg var 8 cm. åben. 40 min. efter lå min datter på maven af mig... altså den udvendige side

Anmeld

9. februar 2014

Clisolka

Frk. Petersen skriver:

Knus og god dag derude

Jeg har aldrig prøvet at vandet gik af sig selv

Første gang blev jeg sat i gang (39+4), hvor en JM prikkede hul på vandet. Anden gang begyndte veerne først (39+4), og efter 1½ time prikkede JM hul på vandet

Anmeld

9. februar 2014

Bettina90

Fik taget vandet på hospitalet da jeg havde veer, forhøjet blodtryk og babys hjerterytme var for hurtig. Der var MEGET vand! 

Anmeld

9. februar 2014

LilleSmølf

Frk. Petersen skriver:

Knus og god dag derude

Jeg lå ned i sengen med begyndende veer og så hørte og fælte jeg et "plop" men tænkte ikke nærmere over det for jeg var ved at diskutere med min kæreste om det mon var veer.

Efter måske 10 minutter rejser jeg mig fordi jeg skal tisse og så kan jeg ellers bare mærke at det siver. Skynder mig ud på badeværelset og når lige og lige at sætte mig ned før det siger PLASK! Og så kom der ellers bare en stor skylle.

Efter det skiftede det lidt fra slet ingenting, til at sive, til igen at plaske, afhængigt af hvordan han lå og bevægede sig (:

Anmeld

9. februar 2014

Frk. Petersen

B&J skriver:

ja jeg skulle til at sætte mig ned ved jordmoren og ja så kunne jeg mærke sådan et pust inde fra maven også begynder det ellers at læbe stille og roligt først troede jeg at det var baby der sparkede så jeg kom til at tisse lidt. men så løber det mere og mere også ned af bukserne og en kæmpe pøl på gulvet

så siger min jordmor grinede ja så skal du jo ikke være her mere øhhh nej

eeej en helt igennem fantastisk oplevelse !!

Anmeld

9. februar 2014

Frk. Petersen

Ayasmor skriver:

Jeg havde håbet på et plask... men jeg blev skuffet :p

Her gik vandet i det jdm. trak fingrene ud efter at have undersøgt mig, hvor jeg var 8 cm. åben. 40 min. efter lå min datter på maven af mig... altså den udvendige side

Det er vel på en måde det alle håber på - Det gør jeg hvert fald også, så er man nemlig sikker på at det sker ikke længe efter

Anmeld

9. februar 2014

Frk. Petersen

Babymor1013 skriver:

Jeg har aldrig prøvet at vandet gik af sig selv

Første gang blev jeg sat i gang (39+4), hvor en JM prikkede hul på vandet. Anden gang begyndte veerne først (39+4), og efter 1½ time prikkede JM hul på vandet

hvordan kan det være du blev sat igang "så tidligt"? hvis jeg må spørge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.