Hvornår gik dit vand? (førstegangs)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

Frk. Petersen

LilleSmølf skriver:

Jeg lå ned i sengen med begyndende veer og så hørte og fælte jeg et "plop" men tænkte ikke nærmere over det for jeg var ved at diskutere med min kæreste om det mon var veer.

Efter måske 10 minutter rejser jeg mig fordi jeg skal tisse og så kan jeg ellers bare mærke at det siver. Skynder mig ud på badeværelset og når lige og lige at sætte mig ned før det siger PLASK! Og så kom der ellers bare en stor skylle.

Efter det skiftede det lidt fra slet ingenting, til at sive, til igen at plaske, afhængigt af hvordan han lå og bevægede sig (:

fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

B&J

Frk. Petersen skriver:

eeej en helt igennem fantastisk oplevelse !!

ja det var det nemlig ud over jeg havde et par mega våde bukser og skulle gå over til sygehuset var dog kun 1minut men du skulle se alle folk fordi jeg gik der med våde bukser

Anmeld

9. februar 2014

Frk. Petersen

B&J skriver:

ja det var det nemlig ud over jeg havde et par mega våde bukser og skulle gå over til sygehuset var dog kun 1minut men du skulle se alle folk fordi jeg gik der med våde bukser

hehehe, kunne godt forstille mig deres blikke - men jeg ville ikke kunne tænke andet end "Yaaay! så er det sku nu"
Kunne være man skulle til at have et par ekstra bukser i tasken for en sikkerheds skyld

Anmeld

9. februar 2014

Ayasmor

Frk. Petersen skriver:

Det er vel på en måde det alle håber på - Det gør jeg hvert fald også, så er man nemlig sikker på at det sker ikke længe efter

Jeg tror vist bare, at jeg havde set lidt for mange film og forventede lidt, at det skulle plaske ifm. vandafgang Der blev jeg vidst snydt. Jeg lå ned og det var mest af alt som at pisse i bukserne haha Men nej du har ret, når først vandet er gået kommer baby da indenfor en nogenlunde overskuelig fremtid

Anmeld

9. februar 2014

B&J

Frk. Petersen skriver:

hehehe, kunne godt forstille mig deres blikke - men jeg ville ikke kunne tænke andet end "Yaaay! så er det sku nu"
Kunne være man skulle til at have et par ekstra bukser i tasken for en sikkerheds skyld

det håbede jeg også...

MEN!!!!!!!!!!!

den 1 gik vandet den 1-2 fik jeg lagt stik piller først

den 3. kom veerne kl 21.30 om aften gabbbbbbbbbbbbb også ind til den 4 næste morgen kl 12.30

Anmeld

9. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg var 37+0 da mit vand gik. Det løb ned af mig og jeg troede at jeg havde tisset i underbukserne (skete midt om natten)
Det var ikke en pøl, men havde også taget bind på da jeg opdagede det. Jeg blev sat i gang samme dag

Anmeld

9. februar 2014

LinLin

Plask i sengen en lørdag morgen kl 5.30. Jeg var 37+6. Og noget overrasket... Vi skulle have været i biografen kl 14 den dag og set Biler

Anmeld

9. februar 2014

Clisolka

hvordan kan det være du blev sat igang "så tidligt"? hvis jeg må spørge

Med min ældste havde jeg svangerskabsdiabetes, så jeg måtte ikke gå over termin, da hun var en stor pige

1½ år efter fødslen fik jeg diabetes type 2. 

Jeg skulle have taget vandet samme dag som lillebror kom, men han kom selv et par timer før

Anmeld

9. februar 2014

Frk. Petersen

B&J skriver:

det håbede jeg også...

MEN!!!!!!!!!!!

den 1 gik vandet den 1-2 fik jeg lagt stik piller først

den 3. kom veerne kl 21.30 om aften gabbbbbbbbbbbbb også ind til den 4 næste morgen kl 12.30

Har da ellers hørt at der ikke må gå så lang tid pga risiko for infektion, kan godt være det er forkert - men øv'sen hvis man kan gå så længe

Anmeld

9. februar 2014

Frk. Petersen

Babymor1013 skriver:

Med min ældste havde jeg svangerskabsdiabetes, så jeg måtte ikke gå over termin, da hun var en stor pige

1½ år efter fødslen fik jeg diabetes type 2. 

Jeg skulle have taget vandet samme dag som lillebror kom, men han kom selv et par timer før

okay dejligt at vide man ikke går over tid idet mindste .. Har slet ikke lyst til at gå over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.