Dine kæledyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

Babydrøm

Ja blev nysgerrig på hvilke kæledyr I har og om i har et billede at vise frem af dem?

Vi har tre søde af slagsen som alle er meget forskellige.

Vores shæferhund Tikki, dværgkanin Kala og dværghamster Snow. De er bare så skønne alle tre og vore børn har bare så meget glæde af at vokse op med dyr.

Så vis endelig jeres dyr frem hvis I har nogen og har lyst.

Her er mine pus (løvehoved kaniner)  (håber billeder kom med )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Annette A

AnnL skriver:

Her er mine pus (løvehoved kaniner)  (håber billeder kom med )

Jamen sikke et par skønheder. Løvehoveder er ret så smukke. Og deres farver er da rigtig fine. Er det piger eller et par?

Anmeld

9. februar 2014

lineog4

Vi har kat. En huskat som jeg ikke lige har billeder af og som holder sig for sig selv og hos mig. Og så har vi en burmeser der er alle vegne hele tiden - får lidt spat af den en gang imellem, men den er Dinas bedste ven  alt er tilgivet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2014

Annette A

Humanincubator skriver:

Forholdsvis sjældne, jo. Der er kun få avlere. Men den bliver langsomt lidt mere kendt.

Ok, det må jeg fortælle min mor. Hun er et rigtig kattemenneske og går meget op i de forskellige racer, hun har en siameser og en burmeser,  men den er jeg sikker på hun ikke har hørt om.

Anmeld

9. februar 2014

Annette A

Puha, hvor skal man dog starte  

Akachi er husets yngste kat, hun er blå tortie Europe.

Garfield er vores ældste kat på 6 år han er den røde, alm huskat.

Aithena er husets næst yngste, blot 3 måneder ældre end Akacie, hun er blå m. hvid Maine Coon.

Tinkerbell er husets anden ældste på 3 år, hun er Garfields datter, alm huskat.

Så har vi et billede af farmens kommende kyllinger der ryger i rugemaskinerne imorgen

Et billede af farmens 3 moskus ænder  

Og til sidst farmens nuværende hønsebesætning, dog med undtagelse af 5 hønniker fra sidste år som ikke er med på billedet  

Fjerkræene er min store hobby, som jeg deler sammen med knægten der dagligt er med ovre ved dem. På den måde tjener han alle ægge pengene, ved dagligt at give en hånd med mad og drikke og tjekke til dem.  

Dine billeder af kattene er altså helt fantastiske.  Specielt Garfield og ja det kunne jo være den ægte Garfield. Hvor er han altså flot. Og navnene til jeres katte er bare superflotte.

Det med hønsene er da også sjovt kunne jeg forestille mig. Og dejligt med friske æg.

Anmeld

9. februar 2014

Annette A

LMX skriver:

Vi har en Bernerbasse og 2 maincoon, har dog kun billeder af bassen..

Hvor er han dog en flot fyr. Lækker hund. Hvor meget spiser sådan en fyr om dagen?

Anmeld

9. februar 2014

Annette A

WantingBaby2012 skriver:

Vi har en dejlig hunkat på knap 5 år. Hun elsker at putte og render sammen med os som om hun tror, hun er en hund 

Hun lyder dejlig og ser også charmerende ud. Skønt billede hvor hun bare ligger helt udstrakt.

Anmeld

9. februar 2014

LMX

Annette A skriver:

Hvor er han dog en flot fyr. Lækker hund. Hvor meget spiser sådan en fyr om dagen?

Det er egentlig ikke så galt. Vi fodrer med Kingsmoor Pure som er et korn og glutenfrit foder. Han spiser ca 500g om dagen og en sæk med 12kg koster 375kr på tilbud.

Anmeld

9. februar 2014

Humanincubator

Annette A skriver:

Ok, det må jeg fortælle min mor. Hun er et rigtig kattemenneske og går meget op i de forskellige racer, hun har en siameser og en burmeser,  men den er jeg sikker på hun ikke har hørt om.

Prøv at se her http://www.animalplanet.com/tv-shows/cats-101/vide os/kurilian-bobtail.htm

Og når de siger, at pelsen er blød, så lyver de ikke!

Anmeld

9. februar 2014

Annette A

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg har den her basse der nu er 1½ år han er bare så dejlig

Årh elsker det schæferudtryk. Sådan ligger vores schæferpige også når hun slapper af. Det er bare en skøn race på alle måder. Skønne billeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.