Dine kæledyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2014

Annette A

Humanincubator skriver:

Prøv at se her

http://www.rgjcats.com/homepage/engelsk/kurbob_eng .htm

Har ikke lige et billede af mine egne kattes haler men... Det er ligesom en lille "bob"

Tak for linket og ja det er godt nok en sød hale de har. Har set en japanese bobtail men det er en lidt anderledes type hale, sådan kaninagtig.

Er sådan en kat ikke lidt sjælden i DK eller er det bare mig der ikke lige har hørt om dem.

De ser smukke ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

Humanincubator

Annette A skriver:

Tak for linket og ja det er godt nok en sød hale de har. Har set en japanese bobtail men det er en lidt anderledes type hale, sådan kaninagtig.

Er sådan en kat ikke lidt sjælden i DK eller er det bare mig der ikke lige har hørt om dem.

De ser smukke ud.

Forholdsvis sjældne, jo. Der er kun få avlere. Men den bliver langsomt lidt mere kendt.

Anmeld

8. februar 2014

Loan

Puha, hvor skal man dog starte  

Akachi er husets yngste kat, hun er blå tortie Europe.

Garfield er vores ældste kat på 6 år han er den røde, alm huskat.

Aithena er husets næst yngste, blot 3 måneder ældre end Akacie, hun er blå m. hvid Maine Coon.

Tinkerbell er husets anden ældste på 3 år, hun er Garfields datter, alm huskat.

Så har vi et billede af farmens kommende kyllinger der ryger i rugemaskinerne imorgen

Et billede af farmens 3 moskus ænder  

Og til sidst farmens nuværende hønsebesætning, dog med undtagelse af 5 hønniker fra sidste år som ikke er med på billedet  

Fjerkræene er min store hobby, som jeg deler sammen med knægten der dagligt er med ovre ved dem. På den måde tjener han alle ægge pengene, ved dagligt at give en hånd med mad og drikke og tjekke til dem.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. februar 2014

LMX

Vi har en Bernerbasse og 2 maincoon, har dog kun billeder af bassen..

Anmeld

8. februar 2014

Humanincubator

LMX skriver:

Vi har en Bernerbasse og 2 maincoon, har dog kun billeder af bassen..

Berner Sennen er min absolutte favorithunderace!

Anmeld

8. februar 2014

WantingBaby2012

Vi har en dejlig hunkat på knap 5 år. Hun elsker at putte og render sammen med os som om hun tror, hun er en hund 

Anmeld

8. februar 2014

Joan ( Smallie )

Jeg har den her basse der nu er 1½ år han er bare så dejlig

Anmeld

8. februar 2014

isabellasmor

Vi har en lille cavalier King Charles spaniel/chihuahua blanding, Mille  En hidsig ræd, men så kælen og kærlig overfor os som er hende nær 

Anmeld

8. februar 2014

Orkide86

Vi har vores skøre kat Elton

Anmeld

8. februar 2014

hende-der-du-ved-nok

her har vi en skøn Cavalier king charles/ Dværgpinscher blanding (Bailey på 9 år).

en skøn killingehanmis på 9 mdr (Mister).

og sidst men ikke mindst en ung kastrat han på snart 3 år, Spock. (ikke et navn jeg har valgt, men ville ikke ændre det, da han reagerede på det). 

Spock er det vi herhjemme kalder kofarvet, og Mister (som jeg desværre ikke lige har fået fundet et billedet på pc'en af) er brunsort.

Bailey er ja, baileyfarvet... eller det var han da han var yngre nu er farven ved at være mere rød med flotte gråsprængninger i ansigtet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.