Har så svært ved at finde glæden... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2009

Nanna1985

Zafir skriver:

Det er jo præcis det jeg mener... at den er sikkert sød og alt muligt, men jeg er bare bange for at elske den endnu... :-S

Det er meget forskelligt.. Jeg har aldrig kunne glæde mig før MD-scanningen var overstået.. Jeg har selv mistet i uge 12+3 og ved hvor hårdt det er og komme igennem..

Frygten vil altid være i dig, jeg ved hvor svært det er, men man e rnød til at slappe af og så trøste sig selv med at skulle der ske noget med fosteret, så er det fordi at det ikk har været sund og rask..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

missKat

Zafir skriver:

Jeg skal jo til scanning på torsdag. For at se hvor lang den er og hvornår de kan TIDLIGST lave NF...

Jeg er bare så bange for at se den. Jeg er bange for at holde af spiren, før jeg ved om den er ok.

Sidste gang, da vi først så den forfra og den var så sød og fin og bagefter så den bagfra og den bare var så syg så syg... Det var den sindsygeste følelsesmæssige rutchebane... Det var frygteligt...

Mine veninder siger, om det jo ikke bliver dejligt at se den på torsdag og jeg glæder mig ikke engang...  FOr jeg kan på ingen måde se om den er rask på torsdag jo... Så ser jeg den. Ser sikkert at hjertet blinker og det. Og hvor lang den er. Men andet kan jeg ikke se...

Så der skal jeg vente i 4-5 uger endnu... Suk.

Det føles bare så svært, fordi jeg ønsker at være lykkelig og afslappet... Men det er jeg bare ikke... Suk...!!!

Er der nogen der ved, hvor meget man kan se på scanningen når man er 7+0???

Mmm... Jeg er bare sådan lidt... Mmm. Øv ligenu...

hjerte og hjerne kan nogen gange have svært ved at forenes....
vær i det så godt du kan, og brug gerne mig hvis du kan!

kan aldrig sætte mig 100% ind i dine følelser, men jeg vil gøre mit absolut bedste!!
lytte vil jeg altid gerne!!

Anmeld

3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
missKat skriver:

hjerte og hjerne kan nogen gange have svært ved at forenes....
vær i det så godt du kan, og brug gerne mig hvis du kan!

kan aldrig sætte mig 100% ind i dine følelser, men jeg vil gøre mit absolut bedste!!
lytte vil jeg altid gerne!!

tak

Anmeld

3. august 2009

mariamiss6

Hej zafir, jeg forstår godt du er nervøs, det ville enhver da være, fornuft eller ej... jeg kan ikke tage nervøsiteten fra dig, selv om jeg gerne ville, så jeg vil bare ønske dig held og lykke, og jeg håber du finder bare en smule ro, så du ikke er et espeløv når du skal derop..

det er altså også helt normalt ikke at turde knytte sig for meget til den lille.

Jeg har ikke en grund som din, men jeg havde det faktisk som dig. når jeg gik derop og så den lille på skærmen, var der nærmest ingen reaktion fra mig, for jeg nægtede at glæde mig for meget, jeg ville ikke stå der og bare knuselske den lille skid, hvis så den pludselig var væk, og derfor distancerer man sig fra det. Det er helt i orden, hvis det er det man har brug for. Det er din forsvarsmekanisme, for at du kan hænge sammen i hverdagen, på trods af hvad du tidligere har oplevet.

Hilsen mig, hende der fik scanningsdamerne til at se meget mærkelige ud i ansigtet (ja ja det er en evne jeg har)....

Anmeld

3. august 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Hej zafir, jeg forstår godt du er nervøs, det ville enhver da være, fornuft eller ej... jeg kan ikke tage nervøsiteten fra dig, selv om jeg gerne ville, så jeg vil bare ønske dig held og lykke, og jeg håber du finder bare en smule ro, så du ikke er et espeløv når du skal derop..

det er altså også helt normalt ikke at turde knytte sig for meget til den lille.

Jeg har ikke en grund som din, men jeg havde det faktisk som dig. når jeg gik derop og så den lille på skærmen, var der nærmest ingen reaktion fra mig, for jeg nægtede at glæde mig for meget, jeg ville ikke stå der og bare knuselske den lille skid, hvis så den pludselig var væk, og derfor distancerer man sig fra det. Det er helt i orden, hvis det er det man har brug for. Det er din forsvarsmekanisme, for at du kan hænge sammen i hverdagen, på trods af hvad du tidligere har oplevet.

Hilsen mig, hende der fik scanningsdamerne til at se meget mærkelige ud i ansigtet (ja ja det er en evne jeg har)....

Tak maria...

Ja, det er jo en slags forsvarsmekanisme... og jeg glæder mig bare til denneher tid er OVERSTÅET, så jeg kan glæde  mig...

NU må jeg se hvad de siger på torsdag og snakke med dem om, hvornår og hvordan.

Hvornår kunne du glæde dig?

Anmeld

3. august 2009

mariamiss6

da vi fik lov at tage ungerne med hjem...........

Men du er jo ikke en sortseer som mig, så du skal nok glæde dig længe før, du har jo et helt andet mål end jeg havde.....

Anmeld

3. august 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

da vi fik lov at tage ungerne med hjem...........

Mmm... okay. jeg håber dog at jeg glæder mig, når jeg ser at den dog er sund... Sidst glædede jeg mig lige fra starten og også med Idun... Det er bare anderledes denne gang... mmm

Anmeld

3. august 2009

mariamiss6

hehe ja jeg rettede så i mit indlæg mens du svarede på det jeg først havde skrevet.....

Anmeld

3. august 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

hehe ja jeg rettede så i mit indlæg mens du svarede på det jeg først havde skrevet.....

Ja, så det lige bagefter... jeg ved godt at du har et mørkere sind end jeg  men jeg kan nu godt lide at se dig smile.

Anmeld

3. august 2009

4kløver

Jeg skal jo til scanning på torsdag. For at se hvor lang den er og hvornår de kan TIDLIGST lave NF...

Jeg er bare så bange for at se den. Jeg er bange for at holde af spiren, før jeg ved om den er ok.

Sidste gang, da vi først så den forfra og den var så sød og fin og bagefter så den bagfra og den bare var så syg så syg... Det var den sindsygeste følelsesmæssige rutchebane... Det var frygteligt...

Mine veninder siger, om det jo ikke bliver dejligt at se den på torsdag og jeg glæder mig ikke engang...  FOr jeg kan på ingen måde se om den er rask på torsdag jo... Så ser jeg den. Ser sikkert at hjertet blinker og det. Og hvor lang den er. Men andet kan jeg ikke se...

Så der skal jeg vente i 4-5 uger endnu... Suk.

Det føles bare så svært, fordi jeg ønsker at være lykkelig og afslappet... Men det er jeg bare ikke... Suk...!!!

Er der nogen der ved, hvor meget man kan se på scanningen når man er 7+0???

Mmm... Jeg er bare sådan lidt... Mmm. Øv ligenu...

Hejsa..  Jeg havde det på sammen måde da jeg "så" hende for første gang der skulle de også se hvor langt jeg var henne så jeg kunne få taget en moderkagebiosi.
Efter 3 dage fik vi svar på de første prøver men den der skulle giv os det svar om jeg skulle ha en abort skulle vi vente i 14 dage..
Så et stort kram herfra Håber at høre om alt er vel.. som det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.