Har så svært ved at finde glæden... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
4kløver skriver:

Hejsa..  Jeg havde det på sammen måde da jeg "så" hende for første gang der skulle de også se hvor langt jeg var henne så jeg kunne få taget en moderkagebiosi.
Efter 3 dage fik vi svar på de første prøver men den der skulle giv os det svar om jeg skulle ha en abort skulle vi vente i 14 dage..
Så et stort kram herfra Håber at høre om alt er vel.. som det er

Hvorfor skulle du undersøges??? og have taget moderkagebiopsi? Hvor langt var du henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

4kløver

Hvorfor skulle du undersøges??? og have taget moderkagebiopsi? Hvor langt var du henne?

Der er en sydom i familien der hedder Neurofibromatosis Recklinghausen. Så de ville/ jeg ville være sikker på at hun ikke havde den selv om det ville være svært at vægle fra for både jeg og 2 af mine børn har den og det gør os ikke mindre værdig til at leve. Det er lidt svært at forklare  
Jeg var 11uger henne da de tog den...

Anmeld

3. august 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Ja, så det lige bagefter... jeg ved godt at du har et mørkere sind end jeg  men jeg kan nu godt lide at se dig smile.

Det er bare ærgerligt det sker så sjældent hva' hehehe (i hvert fald det ægte glade smil)

Jeg er blevet rigtig glad for jeres lille familie i hvert fald....

skal i på ishøj???

Anmeld

4. august 2009

Moderator

4kløver skriver:

Der er en sydom i familien der hedder Neurofibromatosis Recklinghausen. Så de ville/ jeg ville være sikker på at hun ikke havde den selv om det ville være svært at vægle fra for både jeg og 2 af mine børn har den og det gør os ikke mindre værdig til at leve. Det er lidt svært at forklare  
Jeg var 11uger henne da de tog den...

Hvad gør den der sygdom?

Men jeg forstår godt, både at det kan være svært at tage beslutningen, men også overvejelserne om at få et sygt barn.

Mine vigtigste argumenter, var at det barn ikke havde bedt om at blive født og slet ikke med et handicap. Jeg har set så mange familier (igennem mit arbejde) der går op i limningen pga. et eller flere handicappede børn... Så for mig, var valget klart. Det har mere været erkendelsen af at kunne lave 'et forkert' barn, der har været den hårde... og sorgen over at sige farvel til noget man elsker... mmm...

Men din baby var helt rask? eller...

Anmeld

4. august 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Det er bare ærgerligt det sker så sjældent hva' hehehe (i hvert fald det ægte glade smil)

Jeg er blevet rigtig glad for jeres lille familie i hvert fald....

skal i på ishøj???

Mmmm Jeg syntes i hvertfald, jeg har set et smil der ser ægte ud engang imellem

Jeg er faktisk også rigtig glad for jer og glad for at du er kommer her på baby. Så lærer jeg lige en anden side af dig at kende... og JOW sæføli skal vi på ishøj. VI skal bare til bryllup lørdag aften. Så det er Svoger og Loulou der er alene hjemme (uden børn!!) i teltet... Så vi må lige lave planer om at få dem drukket fulde og... mmm.. hehe!!

Anmeld

4. august 2009

4kløver

Zafir skriver:

Hvad gør den der sygdom?

Men jeg forstår godt, både at det kan være svært at tage beslutningen, men også overvejelserne om at få et sygt barn.

Mine vigtigste argumenter, var at det barn ikke havde bedt om at blive født og slet ikke med et handicap. Jeg har set så mange familier (igennem mit arbejde) der går op i limningen pga. et eller flere handicappede børn... Så for mig, var valget klart. Det har mere været erkendelsen af at kunne lave 'et forkert' barn, der har været den hårde... og sorgen over at sige farvel til noget man elsker... mmm...

Men din baby var helt rask? eller...

Hej.. Hun er rask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.