Har så svært ved at finde glæden... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.091 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg skal jo til scanning på torsdag. For at se hvor lang den er og hvornår de kan TIDLIGST lave NF...

Jeg er bare så bange for at se den. Jeg er bange for at holde af spiren, før jeg ved om den er ok.

Sidste gang, da vi først så den forfra og den var så sød og fin og bagefter så den bagfra og den bare var så syg så syg... Det var den sindsygeste følelsesmæssige rutchebane... Det var frygteligt...

Mine veninder siger, om det jo ikke bliver dejligt at se den på torsdag og jeg glæder mig ikke engang...  FOr jeg kan på ingen måde se om den er rask på torsdag jo... Så ser jeg den. Ser sikkert at hjertet blinker og det. Og hvor lang den er. Men andet kan jeg ikke se...

Så der skal jeg vente i 4-5 uger endnu... Suk.

Det føles bare så svært, fordi jeg ønsker at være lykkelig og afslappet... Men det er jeg bare ikke... Suk...!!!

Er der nogen der ved, hvor meget man kan se på scanningen når man er 7+0???

Mmm... Jeg er bare sådan lidt... Mmm. Øv ligenu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Valle81

Hej min kære.

Jeg kan virkelig godt sætte mig ind i dine frustratione, bekymringer og manglende glæde. Forstår dig så godt.

Jeg var selv til scanning i uge da jeg var 6+5 og vi kunne se den lille stjerne på billedet der blinkede og ellers kunne vi kun se livmoderen og en sort bobbel med fostervand og inde i det lå der er lille bobbel på str. med 4 ærter og der i hjerteblinket.

Så må desværre sige, at du nok ikke kommer til at se andet end hjertebilnk og et par sorte bobler.

Krydser fingre for at alt er okay og at det hele nok skal gå. Det er jeg slet ikke i tvivl om

Anmeld

3. august 2009

82Miraklet

Kan bestemt godt følge dig... Puha det må ikke være sjovt, håber dog at du alligevel vil få lettet lidt på det hele her efter den 1. scanning... Er sikker på det hele nok skal gå denne gang...

På det 1. vedhæftede billede er jeg 6+4 og ved det andet er jeg 8+2 
Beklager den dårlige kvalitet.....

Glæder mig til at høre nyt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. august 2009

Moderator

Valle81 skriver:

Hej min kære.

Jeg kan virkelig godt sætte mig ind i dine frustratione, bekymringer og manglende glæde. Forstår dig så godt.

Jeg var selv til scanning i uge da jeg var 6+5 og vi kunne se den lille stjerne på billedet der blinkede og ellers kunne vi kun se livmoderen og en sort bobbel med fostervand og inde i det lå der er lille bobbel på str. med 4 ærter og der i hjerteblinket.

Så må desværre sige, at du nok ikke kommer til at se andet end hjertebilnk og et par sorte bobler.

Krydser fingre for at alt er okay og at det hele nok skal gå. Det er jeg slet ikke i tvivl om

Hmmm.. ja, men jeg har det jo sådan, at jeg slet ikke kan blive glad for at se det lille hjerte blinker, for du kan nok tro at den syge spunks hjerte hamrede derudaf og den så så fin ud, fra den ene side jo...

Så jeg er bare ikke rolig før efter NF... Mmm...

4 ærter alligevel?

Anmeld

3. august 2009

Valle81

Zafir skriver:

Hmmm.. ja, men jeg har det jo sådan, at jeg slet ikke kan blive glad for at se det lille hjerte blinker, for du kan nok tro at den syge spunks hjerte hamrede derudaf og den så så fin ud, fra den ene side jo...

Så jeg er bare ikke rolig før efter NF... Mmm...

4 ærter alligevel?

Ja jeg kan godt forstå dig, og det er helt naturligt at du er så skeptisk, og ved bestemt også at en graviditet skal man ikke tage for givet.

Men kære, tror også du skal tænke, at noget så tragisk ikke sker to gange i træk.

Ja omkring 4 ærter, var det vi kunne se, men det er nok også forstørret lidt, men ca der omkring:0)

Anmeld

3. august 2009

82Miraklet

Kan bestemt godt følge dig... Puha det må ikke være sjovt, håber dog at du alligevel vil få lettet lidt på det hele her efter den 1. scanning... Er sikker på det hele nok skal gå denne gang...

På det 1. vedhæftede billede er jeg 6+4 og ved det andet er jeg 8+2 
Beklager den dårlige kvalitet.....

Glæder mig til at høre nyt..

Hov kan lige tilføje billede et.... Foster med str på 11,5 mm
og billede nr 2 str på 24,4 mm

Ellers så kan du også se inde på minmave.dk efter scanningsbilleder så du kana danne dig et overblik over hvad I kan forvente jer at se...

Endnu engang Stort Knus

Anmeld

3. august 2009

Moderator

Valle81 skriver:

Ja jeg kan godt forstå dig, og det er helt naturligt at du er så skeptisk, og ved bestemt også at en graviditet skal man ikke tage for givet.

Men kære, tror også du skal tænke, at noget så tragisk ikke sker to gange i træk.

Ja omkring 4 ærter, var det vi kunne se, men det er nok også forstørret lidt, men ca der omkring:0)

Mmm... Nej, jeg ved det godt med min fornuft at vi ikke er nr 1000 igen... Men det er bare så svært... Da min veninde var til NF var jeg panisk... jeg havde ikke regnet med at jeg ville reagere sådan og jeg hulkede da jeg fandt ud af hun havde fået en fin risikoberegning...

mmm..
Følelserne er bare ikke helt med...

Anmeld

3. august 2009

Moderator

Maria82 skriver:

Hov kan lige tilføje billede et.... Foster med str på 11,5 mm
og billede nr 2 str på 24,4 mm

Ellers så kan du også se inde på minmave.dk efter scanningsbilleder så du kana danne dig et overblik over hvad I kan forvente jer at se...

Endnu engang Stort Knus

Jo, men det er mere at jeg jo ikke får vished for andet end jeg ved i forvejen, at den er der... Jeg kan ikke se om den er rask. Så det føles bare så underligt, ikke at kunne glæde sig og ikke føle nogen form for lettelse over jeg skal ti scanning endnu... og ikke blive glad for at se den og elske den endnu, når jeg jo ikke ved at den er rask...

Det er bare så svært at forklare... mmm.

Anmeld

3. august 2009

Nanna1985

Jeg var til scanning med babyen i uge 7+1 og der kunne man se en lille vingummeibamse med begyndende små arme og en fiiin madpakke

Det var så søøøødt

Anmeld

3. august 2009

Moderator

Nanna1985 skriver:

Jeg var til scanning med babyen i uge 7+1 og der kunne man se en lille vingummeibamse med begyndende små arme og en fiiin madpakke

Det var så søøøødt

Det er jo præcis det jeg mener... at den er sikkert sød og alt muligt, men jeg er bare bange for at elske den endnu... :-S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.