Hvor meget sex har i efter i har stiftet familie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

modesty

TanyaGR skriver:

Nu bed jeg lige mærke i at der er en del der skriver at de ikke har sex under mens. Hvordan kan det være? - Hvis jeg må være så fræk at spørge
Her smækker vi bare et kondom på, og så kører det

Vi har faktisk ikke ret meget sex efter jeg er blevet gravid, selvom vi ikke har nogen børn i forvejen. Men nu bor vi også hver for sig, og ser ikke hinanden helt så tit som vi gerne ville. Nu her er der faktisk gået lidt over 2 uger siden sidst vi sås :/

Men ellers så cirka en gang om ugen/en gang hver anden uge. 

Herhjemme er det manden der ikke vil når jeg har menstruation - mig rører det ikke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
modesty skriver:

Herhjemme er det manden der ikke vil når jeg har menstruation - mig rører det ikke. 

Ja okay så. Det kan også godt være lidt grotesk med al den blod 

Men jeg ved jo fra mig selv at jeg bliver svært sexlysten under mens, så jeg blev lige lidt nysgerrig da jeg så hvor mange der skrev at de ikke havde sex under mens

Anmeld

5. februar 2014

hekran

Vi har været sammen i ti år lige straks. Vi har fire små børn. Den mindste er lige snart 6 måneder og vil nok sige, at det er gennemsnitlig 2-3 gange om ugen. Ellers får manden abstinenser og bliver småmuggen (andre der kender det?). Han bliver ikke sur over 'det', men kan godt mærke, at han er lettere irritabel og ikke så kærlig. Underlig kombi!
Vi havde oftere sex inden vi fik børn, men for mit vedkommende (og hans ) er det blevet så meget bedre, fordi vi bedre kender hinanden og elsker hinanden endnu højere

Nu kender jeg bare min mand, men bliver jeres mænd ikke gnavne, når der går måneder mellem sex? Ikke fordi, at det skal være grunden til det, men stadig...?

Anmeld

5. februar 2014

Laulund87

TanyaGR skriver:

Nu bed jeg lige mærke i at der er en del der skriver at de ikke har sex under mens. Hvordan kan det være? - Hvis jeg må være så fræk at spørge
Her smækker vi bare et kondom på, og så kører det

Vi har faktisk ikke ret meget sex efter jeg er blevet gravid, selvom vi ikke har nogen børn i forvejen. Men nu bor vi også hver for sig, og ser ikke hinanden helt så tit som vi gerne ville. Nu her er der faktisk gået lidt over 2 uger siden sidst vi sås :/

Men ellers så cirka en gang om ugen/en gang hver anden uge. 

Jeg synes ganske enkelt det er ulækkert og manden synes heldigvis det samme

Anmeld

5. februar 2014

Sijac

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg vil gerne vide hvor meget sex i har med jeres partner her efter i har stiftet familie og fået børn? vi har 2 gange MAX hver 14 dag, nogle gange kun hver 3 uge  

Vi har 3 børn.

Hvor meget sex har i andre i løbet af en måned?  Vil gerne høre om det er normalt at have så lidt.

Det variere alt efter vores humør, stress fra omverdenen osv. Men alt mellem 25 gange og 2 gange om måneden.

Anmeld

6. februar 2014

IngenKoPåIsen

AnnaKJ skriver:

Arg den kan sku ikke blive ved med at vare
Det er bare naturligt stort behov!

Hehe, men forelskelsens skulle da også gerne være endnu

Anmeld

6. februar 2014

AnnaK89

Malunsesmutti skriver:

Hehe, men forelskelsens skulle da også gerne være endnu

Det er den bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.