Hvor meget sex har i efter i har stiftet familie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2014

Moster Lagkage

Mom skriver:

Vi har 3 børn, og vi har sex ca. 2 x ugentligt. Så det bliver vel ca. 10 x om måneden.

Også under menstruation ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

baby012

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg vil gerne vide hvor meget sex i har med jeres partner her efter i har stiftet familie og fået børn? vi har 2 gange MAX hver 14 dag, nogle gange kun hver 3 uge  

Vi har 3 børn.

Hvor meget sex har i andre i løbet af en måned?  Vil gerne høre om det er normalt at have så lidt.

Hver dag, undtagen ved mens. 

vi har to børn, og er gift 

Anmeld

2. februar 2014

et-ønske

Vi har ingen fælles børn endnu, men 3 børn til sammen. Samtidig er min mand meget aktiv i forskellige foreningsliv så han er hjemmefra minimum 2-4 aftener om ugen
Vi har sex 3-5 gange i ugen, også her under graviditeten jeg håber da helt bestemt det fortsætter når pigerne kommer til verden for min mand er bare ret så lækker

Anmeld

2. februar 2014

Loan

Uh det svinger lidt, vi har uger hvor det er knap så meget og vi har uger hvor 3 gange om dagen knap er nok hehe..

Vi er hvertfald ikke blevet begrænset af familielivet når lysten er der til hinanden og det fortsætter selvom jeg er gravid med nr 2 pt

Anmeld

2. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Moster Lagkage skriver:

Også under menstruation ?

Det var alligevel et yderst privat spørgsmål

Men nej, men jeg har aldrig mens i mere end et par dage...

Anmeld

2. februar 2014

Moster Lagkage

Mom skriver:

Det var alligevel et yderst privat spørgsmål

Men nej, men jeg har aldrig mens i mere end et par dage...

Hehe. Tjo det er det var det oprindelige spørgsmål vel også.

Anmeld

2. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Vi har næsten hverdag og nogen gange flere gange om dagen og vi har et barn. På nær lige når jeg har min menstruation så har vi ikke sex.

Anmeld

2. februar 2014

Annette A

Vi har tre børn på 1, 2 og 11 år og vi har intimt samvær 1-2 gange om måneden. Sidste gang er vist over 3 uger siden nu. Så det fylder ikke så meget lige nu, men det bliver jo nok bedre på tidspunkt.

Anmeld

2. februar 2014

Zelinasmor

Gennemsnitligt hver anden dag  Vi har dog kun et barn på 2, men det har ikke ændret noget  Vi har været sammen i 3 år..

Anmeld

2. februar 2014

Julimik

Ca. 2 gange om ugen Vi har et barn Og har været sammen i tre år. Vi har aldrig gået mere end 11 dage uden sex, og det var i forbindelse med fødslen af vores barn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.