Hvor meget sex har i efter i har stiftet familie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg vil gerne vide hvor meget sex i har med jeres partner her efter i har stiftet familie og fået børn? vi har 2 gange MAX hver 14 dag, nogle gange kun hver 3 uge  

Vi har 3 børn.

Hvor meget sex har i andre i løbet af en måned?  Vil gerne høre om det er normalt at have så lidt.

Da jeg var sammen med Anthons far kunne der nemt gå en måned eller to mellem hver gang.. Mest fordi Anthon sov lige ved siden af, og jeg var træt hele tiden fordi jeg stod med alt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg vil gerne vide hvor meget sex i har med jeres partner her efter i har stiftet familie og fået børn? vi har 2 gange MAX hver 14 dag, nogle gange kun hver 3 uge  

Vi har 3 børn.

Hvor meget sex har i andre i løbet af en måned?  Vil gerne høre om det er normalt at have så lidt.

Vi har 2 børn .
Og vi har sex når vi har lyst. Der er ikke nogen af os der føler vi mangler noget

Anmeld

3. februar 2014

EAF

Anonym skriver:

Vi har 3 børn.

Der kan gå måneder imellem  Og har kun eet barn. 

Anmeld

4. februar 2014

2børn2

Har 2 børn.  6 og 11 år. Manden har natarbejde så vi udnytter til fulde de 2 dage i weekenden. .. Så 2 gange om ugen. .

Anmeld

4. februar 2014

Jibbe

Mindst 2 gange ugentligt når han er hjemme. Jeg synes stadig min mand er fantastisk lækker efter 11 år og under mens så er det ofte bare andet leg end decideret samleje.
Men han er jo også væk hver anden måned hvor der er totalt tørlagt, så vi har lidt at indhente.

Anmeld

4. februar 2014

CarinaSB

Når vi lyster :) Vi har 2 drenge men  har stadigvæk et fantastisk sexliv .. :)

Anmeld

5. februar 2014

IngenKoPåIsen

AnnaKJ skriver:

4-6 gange om ugen
Jeg har en datter hjemme og vi venter vores første fælles barn

Åh ja, den kære nyforelskelse! ?????

Anmeld

5. februar 2014

IngenKoPåIsen

Malunsesmutti skriver:

Hov, havde sat smiley'er ind, de kom da ikke med

Anmeld

5. februar 2014

AnnaK89

Malunsesmutti skriver:

Arg den kan sku ikke blive ved med at vare
Det er bare naturligt stort behov!

Anmeld

5. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nu bed jeg lige mærke i at der er en del der skriver at de ikke har sex under mens. Hvordan kan det være? - Hvis jeg må være så fræk at spørge
Her smækker vi bare et kondom på, og så kører det

Vi har faktisk ikke ret meget sex efter jeg er blevet gravid, selvom vi ikke har nogen børn i forvejen. Men nu bor vi også hver for sig, og ser ikke hinanden helt så tit som vi gerne ville. Nu her er der faktisk gået lidt over 2 uger siden sidst vi sås :/

Men ellers så cirka en gang om ugen/en gang hver anden uge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.