Hvor meget sex har i efter i har stiftet familie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg vil gerne vide hvor meget sex i har med jeres partner her efter i har stiftet familie og fået børn? vi har 2 gange MAX hver 14 dag, nogle gange kun hver 3 uge  

Vi har 3 børn.

Hvor meget sex har i andre i løbet af en måned?  Vil gerne høre om det er normalt at have så lidt.

2 gange om ugen har 2 små tvillinger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Kris89

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg vil gerne vide hvor meget sex i har med jeres partner her efter i har stiftet familie og fået børn? vi har 2 gange MAX hver 14 dag, nogle gange kun hver 3 uge  

Vi har 3 børn.

Hvor meget sex har i andre i løbet af en måned?  Vil gerne høre om det er normalt at have så lidt.

Nu har vi kun været en "familie" i 4 mdr. Men vi har faktisk MEGET mere sex nu end inden vi fik lille. Manden er blevet ekstrem kælen og sexglad før det kunne der nemt gå 14 dage 3 uger i mellem

Anmeld

3. februar 2014

RosSofi

Det første år vi havde barn var det en gang om ugen, så fulgte et halvt år, hvor det kun var en gang om måneden.

Men efter vores dreng blev halvandet er der virkelig sket noget. Så er det ca 4 gange om ugen, i de gode perioder hver dag og de dårlige ca hveranden uge.

Anmeld

3. februar 2014

Flødebollen

MorDk skriver:

Tit... men det variere. Har jeg min menses så kan der gå længe.... men altså vi har gerne sex 1-3 gange ugentligt (det variere)

………Vi har ingen børn, og jeg misunder dig allerde 

Anmeld

3. februar 2014

C8

Anonym skriver:

Vi har 3 børn.

Nu er vi først begyndt igen efter fødsel men omkring de der 2-3 gange om ugen.
Du skal ikke se det som unormalt, kender rigtig mange hvis sexliv ikke er ligesom før, da det at have børn er et arbejde i sig selv. Når de er blevet lagt i seng nyder man stilheden og ender selv med at falde i søvn.

Anmeld

3. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Moster Lagkage skriver:

Hehe. Tjo det er det var det oprindelige spørgsmål vel også.

True, men jeg taler måske mere åbent om sex, end mens

Anmeld

3. februar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Vi har 3 børn.

Hvertfald 2 gange om ugen, og det er ligemeget om jeg har været gravid.

Vi begyndte ca 14 dage efter fødsel, det er den længste pause vi har haft

Og sexlivet blev opretholdt trods vores datter nærmest aldrig sov om natten i 17 mdr.

Vi har været sammen i 10 år, gift i 1,5 år har et barn og en på vej

Og nej ikke under mens, men vare to dage og bløder nærmest ikke

Anmeld

3. februar 2014

AnnaK89

4-6 gange om ugen
Jeg har en datter hjemme og vi venter vores første fælles barn

Anmeld

3. februar 2014

B&J

MorDk skriver:

Mindst 1 gang om ugen

sådan er det også her, og nok også fordi vi arbejder rigtig meget og ja vi har et fantastisk sex liv uden problemer  men 1gang om ugen bliver det også ca til her

Anmeld

3. februar 2014

Mick

Anonym skriver:

Vi har 3 børn.

Go aften

Nu har min kone jo lige født vores andet barn, så der har været en lille opstart fase, men nu er det begyndt at køre igen, Jeg tror vi prøvet på at holde den på 1-2 gange om ugen. Men det ikke nemt at sætte tal på, nogen gange kan der godt gå 14 imellem vi har sex. 

Vi prøver også på at have en mdr fri dag, hvor vi tager ud for os selv, også for at pleje vores forhold, ikke kun omkring sexen men hele vejen rundt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.