Hvor meget sex har i efter i har stiftet familie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.730 visninger
46 svar
11 synes godt om
2. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg vil gerne vide hvor meget sex i har med jeres partner her efter i har stiftet familie og fået børn? vi har 2 gange MAX hver 14 dag, nogle gange kun hver 3 uge  

Vi har 3 børn.

Hvor meget sex har i andre i løbet af en måned?  Vil gerne høre om det er normalt at have så lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

MorDk

Mindst 1 gang om ugen

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Mindst 1 gang om ugen

Okay Når du siger mindst er det så tit sådan eller ikke?

Anmeld

2. februar 2014

MorDk

Anonym skriver:

Okay Når du siger mindst er det så tit sådan eller ikke?

Tit... men det variere. Har jeg min menses så kan der gå længe.... men altså vi har gerne sex 1-3 gange ugentligt (det variere)

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Tit... men det variere. Har jeg min menses så kan der gå længe.... men altså vi har gerne sex 1-3 gange ugentligt (det variere)

Takker for respons

Anmeld

2. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Vi har 3 børn, og vi har sex ca. 2 x ugentligt. Så det bliver vel ca. 10 x om måneden.

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Vi har 3 børn, og vi har sex ca. 2 x ugentligt. Så det bliver vel ca. 10 x om måneden.

Ville ønske det var mig. Hvordan har i overskuddet til det med 3 børn? synes godt nok man er træt når man endelig kommer i seng om aftenen.. Har i altid haft det sådan? altså ca 2 gange ugentlig?

Anmeld

2. februar 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg vil gerne vide hvor meget sex i har med jeres partner her efter i har stiftet familie og fået børn? vi har 2 gange MAX hver 14 dag, nogle gange kun hver 3 uge  

Vi har 3 børn.

Hvor meget sex har i andre i løbet af en måned?  Vil gerne høre om det er normalt at have så lidt.

Vi har en gang om måneden tror jeg, gennemsnitligt... Plus minus.... Tror hverken mig eller kæresten har den vilde sexdrive Og hører intet brok... Så regner med det er okay med ham i hvert fald Vi har 1 barn....

Anmeld

2. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Ville ønske det var mig. Hvordan har i overskuddet til det med 3 børn? synes godt nok man er træt når man endelig kommer i seng om aftenen.. Har i altid haft det sådan? altså ca 2 gange ugentlig?

Vi har både haft perioder med mere og med mindre... Men ca. 2 x ugentligt er temmelig stabilt. Ved ikke hvordan vi skaffer overskuddet, men for os hænger det sammen med at det skaber overskud, balance og trivsel

Anmeld

2. februar 2014

JH12

Helt ærligt.. Vi har haft sex 5 gangen siden jeg fødte i maj 2012..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.