Kønsabort..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2014

Flødebollen

Kommende mor skriver:

Vil sige til dig Flødebollen 

Godt skrevet  De  kom direkte i hjertet 

må man spørger om.   Du har ikk børn?

Nej - desværre. Vi kæmper på 2,5 år nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Nej - desværre. Vi kæmper på 2,5 år nu..

du må ikk se det her som noget mærkeligt, og ved godt jeg kender dig ikk. Men det gør mig virkelig ondt på jeres vegne. På alle dem vegne som kæmper en kæmpe kamp for at få en lille barn.  

Det virkelig uretfærdig og sørgeligt at se hvordan mennesker nu til dags. I stedet for at være taknemmelig at de kan blive gravide. Men det eneste de tænker på om de få det køn de vil ha. ellers gider de ikk ha det. Frem for dem der kæmper en kamp

ååårh hvor det skære i mit kommende moderhjerte

Jeg ønsker jer alt helt og lykke for det snart lykkes jer. I har fortjent det. Og alle dem som kæmper

Anmeld

4. februar 2014

Isabel85

Nu har jeg ikke læst alle kommentarerne, men er det seriøst? Kan man virkelig få lov til at gøre det i Danmark? Det er virkelig sørgerligt  

Anmeld

4. februar 2014

Sakris

Det er jo sygt. Så skal man ikke have et barn, hvis sådan en ting er afgørende  Trist!

Anmeld

4. februar 2014

Noon

Rikke2404 skriver:

Hvad mener i om det?

Hørte det lige i nyhederne her til morgen, at man fra 10. graviditetsuge kan få taget en blodprøve, som viser kønnet på barnet. Hvis man ikke ønsker at få barnet pga det kommende køn, er det inden for fristen til at få en abort.
Jeg syntes det er skræmmende at nogen kan tænke SÅ egoistisk, at fravælge deres barn pga kønnet
Tænk på dem som har svært ved at få børn. Burde man ikke bare være taknemmelig for at overhovedet kunne få børn?

Hvis jeg skal være ærlige så vil jeg ønske en pige som nr. 4.... Jeg har 3 drenge nu... Da jeg fik at vide at 3. Baby var en dreng fik jeg tåre i øjnen... Men vil aldrige aldrige i mit liv aborter pga køn.... i løbet af graviditet har heg vænet mig til tanken om at få en 3. Dreng... og var virklige glad der jeg skulle købe baby tøj til ham... og gjort værelsen klar til ham... Der han blev født var han mere end forelsket... Vi begge elskede ham så højt måske mete en de to ældste... Han blev meget forkælet ig forelsket... Sød dejlige smuk charmerende dreng.... Jeg vil aldrige bytte ham med en pige... Jeg vil prøve en 4 gang men tør ikke... Ønsker mig højt en pige... Men hvis jeg en dag bliver gravid med 4 dreng så er han mere end velkommen... Gud har valgt at jeg skal få drenge og sådan er det... jeg vil elske ham så højt... Selvom jeg kan komme til at græde ugen hvis jeg få at vide at det er en dreng... Men tro mig.. Kommer barnet ud af maven så kommer der stor kærlighed med... Det er bare en dejlige gave... Jeg elsker mine drenge så højt.... 

Anmeld

4. februar 2014

vidkaer

Jeg blev (desværre) rigtig ked af det, da jeg fandt ud af, at jeg skulle have en dreng. Jeg havde Troet hele mit liv jeg skulle have piger, som alle andre i familien. Jeg kom jo så ret så hurtigt over det, for kom frem til at uanset køn, var jeg blevet velsignet ned et barn. ❤️

Men ALDRIG om jeg kunne finde på at få en abort, fordi kønnet ikke lige var hvad jeg havde håbet på!!! Jeg elsker jo min lille skønne søn overalt på jorden og ville ikke bytte ham for noget andet i verden!!! 

Synes det det er fuldstændig grotesk og uretfærdigt, at man kan få liv at få en abort pga kønnet ikke er det 'rigtige' 

Anmeld

4. februar 2014

Trinebaby

Fatter slet ikk sådan nogen mennesker

Anmeld

4. februar 2014

MetteS81

Rikke2404 skriver:

Hvad mener i om det?

Hørte det lige i nyhederne her til morgen, at man fra 10. graviditetsuge kan få taget en blodprøve, som viser kønnet på barnet. Hvis man ikke ønsker at få barnet pga det kommende køn, er det inden for fristen til at få en abort.
Jeg syntes det er skræmmende at nogen kan tænke SÅ egoistisk, at fravælge deres barn pga kønnet
Tænk på dem som har svært ved at få børn. Burde man ikke bare være taknemmelig for at overhovedet kunne få børn?

FRYGTELIGT at man kan fravælge et køn!!!!!!  

Jeg synes hele tiden det blir sværere og sværere for venner og bekendte at få børn, og tænk så at andre kan fravælge bare pga. kønnet?! Det burde virkelig ikke være lovligt!! 

Og tænk at Sverige tillader abort p til 19. uge! Grrrrrrr!!!!! Man kan jo ofte mærke liv allerede der + at den lille jo ligner et rigtigt lille menneske....

Håber både Dk og Sverige laver de love om! 

Anmeld

5. februar 2014

Rikke2404

MetteS81 skriver:

FRYGTELIGT at man kan fravælge et køn!!!!!!  

Jeg synes hele tiden det blir sværere og sværere for venner og bekendte at få børn, og tænk så at andre kan fravælge bare pga. kønnet?! Det burde virkelig ikke være lovligt!! 

Og tænk at Sverige tillader abort p til 19. uge! Grrrrrrr!!!!! Man kan jo ofte mærke liv allerede der + at den lille jo ligner et rigtigt lille menneske....

Håber både Dk og Sverige laver de love om! 

Tænkte lige præcis det samme! Nu mærkede jeg liv fra uge 17 ca, så det virker endnu mere stygt at nogen vælger at få fjernet barnet i uge 19
Jeg elskede det 'ukendte' endnu mere da jeg mærkede liv.. Kæft man skal være hård nakket for at kunne gøre det

Anmeld

5. februar 2014

Rikke2404

Isabel85 skriver:

Nu har jeg ikke læst alle kommentarerne, men er det seriøst? Kan man virkelig få lov til at gøre det i Danmark? Det er virkelig sørgerligt  

Jeps, det er desværre blevet en realitet..
Hvad blev der af de gode gamle dage! Hvor kønnet bare var en surprise for alle Det var da noget nemmere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.