asff skriver:
Min lille datter fra d 14.1 er den seneste uge, blevet mere og mere mor-syg. Hun vil KUN sove i mine arme - om aftnen kan farens arme dog også bruges, men så snart vi lægger hende fra os, vågner hun. Det er selvfølgelig helt okay at hun skal have tryghed - men jeg er tyndslidt! Jeg får ca 3 timers søvn i døgnet. Vi har prøvet med at lægge en af mine bluser ned i liften, at vugge den, at synge, at være stille, at give sutten, regulere temperatur osv... Den seneste uge, har jeg ligget på sofaen med hende i armene, for liften og vuggen er åbenbart skabt af fanden! Jeg savner mit soveværelse
Og er efterhånden ved at hallucinere af træthed.. Hvordan får jeg den lille dame til at sove selv?
Velkommen til verdenen som mor Hehe.. ej som andre skriver så skal i have det til at fungere at sove sammen... Så du også får sovet..
Hvad med at sætte liften i sengen og ligge med armen oppe i liften...?
Jeg sov en del med Magnus liggende på maven, det er selvfølgelig ikke lige sp effektiv søvn, men det går...
Og når far kommer hjem, skal du sove, så må får tage baby indtil det er spise tid...
I nat kom Magnus ind i vores seng og synes intet der var i vejen med at ligge oven på mig som en lille baby selvom han er 2 år og jeg er gravid Hehe..
Anmeld