2 uger gammel baby vil KUN sove i arm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.627 visninger
45 svar
37 synes godt om
30. januar 2014

asff

Min lille datter fra d 14.1 er den seneste uge, blevet mere og mere mor-syg. Hun vil KUN sove i mine arme - om aftnen kan farens arme dog også bruges, men så snart vi lægger hende fra os, vågner hun. Det er selvfølgelig helt okay at hun skal have tryghed - men jeg er tyndslidt! Jeg får ca 3 timers søvn i døgnet. Vi har prøvet med at lægge en af mine bluser ned i liften, at vugge den, at synge, at være stille, at give sutten, regulere temperatur osv... Den seneste uge, har jeg ligget på sofaen med hende i armene, for liften og vuggen er åbenbart skabt af fanden! Jeg savner mit soveværelse Og er efterhånden ved at hallucinere af træthed.. Hvordan får jeg den lille dame til at sove selv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

StudPsyk

asff skriver:

Min lille datter fra d 14.1 er den seneste uge, blevet mere og mere mor-syg. Hun vil KUN sove i mine arme - om aftnen kan farens arme dog også bruges, men så snart vi lægger hende fra os, vågner hun. Det er selvfølgelig helt okay at hun skal have tryghed - men jeg er tyndslidt! Jeg får ca 3 timers søvn i døgnet. Vi har prøvet med at lægge en af mine bluser ned i liften, at vugge den, at synge, at være stille, at give sutten, regulere temperatur osv... Den seneste uge, har jeg ligget på sofaen med hende i armene, for liften og vuggen er åbenbart skabt af fanden! Jeg savner mit soveværelse Og er efterhånden ved at hallucinere af træthed.. Hvordan får jeg den lille dame til at sove selv? 

Hvorfor sover du ikke bare med hende i sengen? Jeg tror ikke du skal regne med at få hende til at sove selv, ikke i den alder (sorry)

Anmeld

30. januar 2014

marieo

har du overvejet en slyngevugge eller en vikle for at skabe tryghed. Lyder som om din baby har brug for trygheden

Anmeld

30. januar 2014

L&V

asff skriver:

Det lyder ret normalt.. Sådan har jeg sovet med mine børn i mange mange måneder og selv den store på 2½ har stadig det behov hvor hun skal ligge helt oppe i nakken af mig med mine arme om sig.. Sådan er det(desværre) og du må bare finde en måde at gøre det behageligt på..

Anmeld

30. januar 2014

asff

Janne T. skriver:

Hvorfor sover du ikke bare med hende i sengen? Jeg tror ikke du skal regne med at få hende til at sove selv, ikke i den alder (sorry)

Ja, det er faktisk min kæreste der ikke vil have det. Han er bange for at rulle over hende  

Anmeld

30. januar 2014

asff

marieo skriver:

har du overvejet en slyngevugge eller en vikle for at skabe tryghed. Lyder som om din baby har brug for trygheden

Har lige bestilt en vikle i går

Anmeld

30. januar 2014

asff

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det lyder ret normalt.. Sådan har jeg sovet med mine børn i mange mange måneder og selv den store på 2½ har stadig det behov hvor hun skal ligge helt oppe i nakken af mig med mine arme om sig.. Sådan er det(desværre) og du må bare finde en måde at gøre det behageligt på..

Okay.. Jeg troede bare, at når hun den første uge kunne sove selv, ville det fortsætte..

Anmeld

30. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

er ked a at sige det, men det er meget naturligt for en baby på 14dage mange får dem ikk til at ligge selv før 2,5måned. 

Anmeld

30. januar 2014

De3Guldklumper

asff skriver:

Sov med hende i sengen og når hun skal spise så am hende liggende så kan du sove imens.

Hun skal ikke ligge imellem jer men yderst i sengen. Jeg har en datter fra den 11.1 og hun ligger svøbt i hendes dyne og så ligger jeg mellem hende og kæresten.

Anmeld

30. januar 2014

asff

Mor11 skriver:

er ked a at sige det, men det er meget naturligt for en baby på 14dage mange får dem ikk til at ligge selv før 2,5måned. 

Ja det er det sikkert.. Men er det også normalt at hun kun er rolig når hun er ved mig? Altså KONSTANT? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.