2 uger gammel baby vil KUN sove i arm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

L&V

asff skriver:

Okay.. Jeg troede bare, at når hun den første uge kunne sove selv, ville det fortsætte..

Det kan man slet slet ikke regne med.. Mine unger har haft mange perioder med det ene og det andet og det skifter sikkert igen.. Så lad du hende endelig sove der hvis det er det hun har brug for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

asff

Elbæk skriver:

Mig og min søn var også "siamesiske tvillinger" i det første år. Han sov max 1 eller 2 gange i liften om dagen kort de første par måneder, ellers sammensov han med mig eller i mine arme resten af tiden.

Det kræver bare tilvænning fra din side, køb en slynge som hun kan være i, i nogle af dine vågne timer når du fx gør rent eller vasker tøj, og sid med hende når du ser fjernsyn, og brug nogle af hendes vågne timer til at ligge hende på maven lidt, så du kan slappe af i kroppen. 

Håber du finder en løsning. 

Jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed så, synes bare det er en smule hårdt knap at kunne gå på toilet.

Anmeld

31. januar 2014

asff

Annemette07 skriver:

Julius sover stadig i vores seng og han er tre en halv måned. nogen dage kan han sove i egen seng andre ikke, men min sp sagde at de første 4 måneder skulle barnet have al den tryghed det havde brug for, da omvæltningen for dem er så stor, de første 1 1/2 måned var han nærmest i mine arme konstant men så kunne han pludselig godt selv sove om dagen, dog kom vi ind i en periode hvor det med middagslur drillede pga manglende mad, men nu har vi igen problemer igen. Så forkæl dit barn med kærlighed, selvom det kan være svært. Tro mig, hele december måned hang Julius i mit bryst fordi han var sulten og jeg ikk havde nok, så han var nærmest konstant ved mig, og sov kun ved mig.

Selvfølgelig skal de have al den kærlighed og omsorg de kan klare  synes også min lille dame hænger i patten non stop!

Anmeld

31. januar 2014

asff

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det kan man slet slet ikke regne med.. Mine unger har haft mange perioder med det ene og det andet og det skifter sikkert igen.. Så lad du hende endelig sove der hvis det er det hun har brug for

Ja der kan man bare se - alle de bøger jeg har læst var spild af tid, når man ikke kan regne med de små væsner

Anmeld

31. januar 2014

L&V

asff skriver:

Ja der kan man bare se - alle de bøger jeg har læst var spild af tid, når man ikke kan regne med de små væsner

Fuldstændig. Pak dem og uret væk og læs hende i stedet. Der er ik to børn der er ens. En strækvikle kunne måske være en ide til dag timerne

Anmeld

31. januar 2014

asff

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Fuldstændig. Pak dem og uret væk og læs hende i stedet. Der er ik to børn der er ens. En strækvikle kunne måske være en ide til dag timerne

Præcis, jeg har faktisk bestilt en strækvikle - skal bare hemte dem

Anmeld

31. januar 2014

L&V

asff skriver:

Præcis, jeg har faktisk bestilt en strækvikle - skal bare hemte dem

Det bliver du sååå glad for.. Nøj hvor har jeg været glad for mine

Anmeld

31. januar 2014

-Sigrid-

asff skriver:

Ja, det er faktisk min kæreste der ikke vil have det. Han er bange for at rulle over hende  

Kan han så ikke sove på sofaen i nogle måneder?

Vores datter sov i vores seng till hun var 5 mdr gammel, og kom ind og puttede ved os til hun var 9-10 mdr gammel
Til den næste køber vi em slyngevugge 

Anmeld

31. januar 2014

dola

asff skriver:

Min lille datter fra d 14.1 er den seneste uge, blevet mere og mere mor-syg. Hun vil KUN sove i mine arme - om aftnen kan farens arme dog også bruges, men så snart vi lægger hende fra os, vågner hun. Det er selvfølgelig helt okay at hun skal have tryghed - men jeg er tyndslidt! Jeg får ca 3 timers søvn i døgnet. Vi har prøvet med at lægge en af mine bluser ned i liften, at vugge den, at synge, at være stille, at give sutten, regulere temperatur osv... Den seneste uge, har jeg ligget på sofaen med hende i armene, for liften og vuggen er åbenbart skabt af fanden! Jeg savner mit soveværelse Og er efterhånden ved at hallucinere af træthed.. Hvordan får jeg den lille dame til at sove selv? 

jeg ville proppe en stofble godt ned mellem babserne og så give den til far sammen med baby! og derudover ville jeg tage hende med ind i sengen og sove.
Husk hun skal først til at lære at sove nu, lige som hun skal lære sine fødder og hænder at kende... osv.

Willy sov de første mange uger tit på min mave og også på sin mave på sofaen (som ikke er så blød at han kan synke ned)... Og så skal de steder hun skal ligge være små og tætte og uden alt for meget lys..

Anmeld

31. januar 2014

lille fnug

JacobsMoar skriver:

Hmm.. Tja, så svøbte vi ham.. Han var gal i starten, men det var gråden værd, og det varede ikke ret længe..

Og ellers sov vi med ham på maven

Se lige enbabyninja.dk. Hun har lavet en video hvordan man får de små pus til at sove. Her har det hjulpet og der går max 25 min fra prinsessen gaber til hun sover. Har brugt metoden de sidsye 14 dage Bruger dog ikke sut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.