asff skriver:
Min lille datter fra d 14.1 er den seneste uge, blevet mere og mere mor-syg. Hun vil KUN sove i mine arme - om aftnen kan farens arme dog også bruges, men så snart vi lægger hende fra os, vågner hun. Det er selvfølgelig helt okay at hun skal have tryghed - men jeg er tyndslidt! Jeg får ca 3 timers søvn i døgnet. Vi har prøvet med at lægge en af mine bluser ned i liften, at vugge den, at synge, at være stille, at give sutten, regulere temperatur osv... Den seneste uge, har jeg ligget på sofaen med hende i armene, for liften og vuggen er åbenbart skabt af fanden! Jeg savner mit soveværelse
Og er efterhånden ved at hallucinere af træthed.. Hvordan får jeg den lille dame til at sove selv?
jeg ville proppe en stofble godt ned mellem babserne og så give den til far sammen med baby!

og derudover ville jeg tage hende med ind i sengen og sove.

Husk hun skal først til at lære at sove nu, lige som hun skal lære sine fødder og hænder at kende... osv.

Willy sov de første mange uger tit på min mave og også på sin mave på sofaen (som ikke er så blød at han kan synke ned)... Og så skal de steder hun skal ligge være små og tætte og uden alt for meget lys..

Anmeld