2 uger gammel baby vil KUN sove i arm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

asff

Pylle3 skriver:

Ja det ville jeg (og gjorde det i nat) men nu er jeg også den slags som ikke lever efter alle anbefalinger

Mine børn ligger også på siden og maven og sover hvis det er der de sover bedst

så tror jeg altså jeg gør det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

asff

Mor11 skriver:

Ja hendes verden bliver hele tiden udvidet i takt med at hendes hjerne lærer nye ting og hendes øjne kan også se mere og mere, det er helt naturligt at hun finder trygheden hos mor og bliver urolig når hun ikke kan mærke dig

ja det er jo rigtigt nok  

Anmeld

30. januar 2014

asff

JacobsMoar skriver:

Prøv at ligge dig i sengen med hende helt inde ved din krop.. Så hun mærker dig, så kan du liste dig lidt væk når hun sover tungt... Det virkede ihvertfald her..

Mht. Din kæreste må han bare acceptere at hun skal ligge i sengen, så må du ligge i midten..

har prøvet, hun vågner sgu 

Anmeld

30. januar 2014

SjeBets

min datter på nu 7 uger, hun hænger på mig 24/7, hun sover ikke selv, manden er flyttet i stuen fordi vi har en lille seng, og lige nu er baby vare vigtigere , så hun sover i min arm og han sover i kattens arm. Det er bare for en periode, det overlever vi nok.

Synes nu ikke hun lyder til at have en unormalt behov for sin mor ..

Anmeld

30. januar 2014

Maja88

asff skriver:

hun bliver seriøst hysterisk af det, det kan jeg ikke bære

Det er dit valg.. men er kun lige i starten

Anmeld

30. januar 2014

Elbæk

asff skriver:

Min lille datter fra d 14.1 er den seneste uge, blevet mere og mere mor-syg. Hun vil KUN sove i mine arme - om aftnen kan farens arme dog også bruges, men så snart vi lægger hende fra os, vågner hun. Det er selvfølgelig helt okay at hun skal have tryghed - men jeg er tyndslidt! Jeg får ca 3 timers søvn i døgnet. Vi har prøvet med at lægge en af mine bluser ned i liften, at vugge den, at synge, at være stille, at give sutten, regulere temperatur osv... Den seneste uge, har jeg ligget på sofaen med hende i armene, for liften og vuggen er åbenbart skabt af fanden! Jeg savner mit soveværelse Og er efterhånden ved at hallucinere af træthed.. Hvordan får jeg den lille dame til at sove selv? 

Mig og min søn var også "siamesiske tvillinger" i det første år. Han sov max 1 eller 2 gange i liften om dagen kort de første par måneder, ellers sammensov han med mig eller i mine arme resten af tiden.

Det kræver bare tilvænning fra din side, køb en slynge som hun kan være i, i nogle af dine vågne timer når du fx gør rent eller vasker tøj, og sid med hende når du ser fjernsyn, og brug nogle af hendes vågne timer til at ligge hende på maven lidt, så du kan slappe af i kroppen. 

Håber du finder en løsning. 

Anmeld

30. januar 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
asff skriver:

Ja, det er faktisk min kæreste der ikke vil have det. Han er bange for at rulle over hende  

Så må han jo sove et andet sted !

Anmeld

30. januar 2014

Annemette07

asff skriver:

Min lille datter fra d 14.1 er den seneste uge, blevet mere og mere mor-syg. Hun vil KUN sove i mine arme - om aftnen kan farens arme dog også bruges, men så snart vi lægger hende fra os, vågner hun. Det er selvfølgelig helt okay at hun skal have tryghed - men jeg er tyndslidt! Jeg får ca 3 timers søvn i døgnet. Vi har prøvet med at lægge en af mine bluser ned i liften, at vugge den, at synge, at være stille, at give sutten, regulere temperatur osv... Den seneste uge, har jeg ligget på sofaen med hende i armene, for liften og vuggen er åbenbart skabt af fanden! Jeg savner mit soveværelse Og er efterhånden ved at hallucinere af træthed.. Hvordan får jeg den lille dame til at sove selv? 

Julius sover stadig i vores seng og han er tre en halv måned. nogen dage kan han sove i egen seng andre ikke, men min sp sagde at de første 4 måneder skulle barnet have al den tryghed det havde brug for, da omvæltningen for dem er så stor, de første 1 1/2 måned var han nærmest i mine arme konstant men så kunne han pludselig godt selv sove om dagen, dog kom vi ind i en periode hvor det med middagslur drillede pga manglende mad, men nu har vi igen problemer igen. Så forkæl dit barn med kærlighed, selvom det kan være svært. Tro mig, hele december måned hang Julius i mit bryst fordi han var sulten og jeg ikk havde nok, så han var nærmest konstant ved mig, og sov kun ved mig.

Anmeld

30. januar 2014

JacobsMoar

asff skriver:

har prøvet, hun vågner sgu 

Hmm.. Tja, så svøbte vi ham.. Han var gal i starten, men det var gråden værd, og det varede ikke ret længe..

Og ellers sov vi med ham på maven

Anmeld

30. januar 2014

Clisolka

Jeg kan fortælle at jeg har et hængetræ herhjemme i Oliver på 20 uger i dag 

De første 10 uger hang han nærmest på mig konstant, jeg kunne intet, ellers skreg han, men han havde også mange maveproblemer, så han havde trygheden i mig 

Pt. sover han stadig imellem kæresten og mig 

Han skal svøbes i sin dyne når han er træt - og helst i mine arme  Han kan til nød falde i søvn i barnevognen, hvis den bevæger sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.