2 uger gammel baby vil KUN sove i arm!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

asff

Pylle3 skriver:

Sov med hende i sengen og når hun skal spise så am hende liggende så kan du sove imens.

Hun skal ikke ligge imellem jer men yderst i sengen. Jeg har en datter fra den 11.1 og hun ligger svøbt i hendes dyne og så ligger jeg mellem hende og kæresten.

Jamen hun vil ligge i arm eller helt klistret op af mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

De3Guldklumper

asff skriver:

Jamen hun vil ligge i arm eller helt klistret op af mig..

Så vil jeg sætte mig halvt op og sove samtidig med du lader hende ligge på brystet og sove.
Jeg tænker når hun har fundet den dybe søvn så kan du liste hende over i hende dyne ve siden af dig

Anmeld

30. januar 2014

Maja88

asff skriver:

Min lille datter fra d 14.1 er den seneste uge, blevet mere og mere mor-syg. Hun vil KUN sove i mine arme - om aftnen kan farens arme dog også bruges, men så snart vi lægger hende fra os, vågner hun. Det er selvfølgelig helt okay at hun skal have tryghed - men jeg er tyndslidt! Jeg får ca 3 timers søvn i døgnet. Vi har prøvet med at lægge en af mine bluser ned i liften, at vugge den, at synge, at være stille, at give sutten, regulere temperatur osv... Den seneste uge, har jeg ligget på sofaen med hende i armene, for liften og vuggen er åbenbart skabt af fanden! Jeg savner mit soveværelse Og er efterhånden ved at hallucinere af træthed.. Hvordan får jeg den lille dame til at sove selv? 

Har du prøvet at svøbe hende

Anmeld

30. januar 2014

asff

Pylle3 skriver:

Så vil jeg sætte mig halvt op og sove samtidig med du lader hende ligge på brystet og sove.
Jeg tænker når hun har fundet den dybe søvn så kan du liste hende over i hende dyne ve siden af dig

Så du ville sove med hende liggende på brystet? Da vi var indlagt fik jeg at vide, det var FYFYFYFYFY at sove mens de lå på brystet :O

Anmeld

30. januar 2014

asff

Maja88 skriver:

Har du prøvet at svøbe hende

Ja, hun bliver hidsig af det.

Anmeld

30. januar 2014

Maja88

asff skriver:

Ja, hun bliver hidsig af det.

Men det er jo ok hun skriger lidt.. hun skal lige lære at falde til ro sådan

Anmeld

30. januar 2014

De3Guldklumper

asff skriver:

Så du ville sove med hende liggende på brystet? Da vi var indlagt fik jeg at vide, det var FYFYFYFYFY at sove mens de lå på brystet :O

Ja det ville jeg (og gjorde det i nat) men nu er jeg også den slags som ikke lever efter alle anbefalinger

Mine børn ligger også på siden og maven og sover hvis det er der de sover bedst

Anmeld

30. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
asff skriver:

Ja det er det sikkert.. Men er det også normalt at hun kun er rolig når hun er ved mig? Altså KONSTANT? 

Ja hendes verden bliver hele tiden udvidet i takt med at hendes hjerne lærer nye ting og hendes øjne kan også se mere og mere, det er helt naturligt at hun finder trygheden hos mor og bliver urolig når hun ikke kan mærke dig

Anmeld

30. januar 2014

JacobsMoar

Prøv at ligge dig i sengen med hende helt inde ved din krop.. Så hun mærker dig, så kan du liste dig lidt væk når hun sover tungt... Det virkede ihvertfald her..

Mht. Din kæreste må han bare acceptere at hun skal ligge i sengen, så må du ligge i midten..

Anmeld

30. januar 2014

asff

Maja88 skriver:

Men det er jo ok hun skriger lidt.. hun skal lige lære at falde til ro sådan

hun bliver seriøst hysterisk af det, det kan jeg ikke bære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.