vis mig din vågelampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

helle85

Laulund87 skriver:

Der kommer ikke et skær i hele værelset, men synes den giver rigeligt lys. Den laver da en ret stor lyscirkel

okay ja det er lidt svært at sige om det er nok til ham men den er ikke så dyr så det kunne være at man skulle prøve med sådan en,

men manden må lige være med til at vælge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

helle85

Masig skriver:

Vi har det lille spøgelse fra IKEA. Den har været et hit altid... Nu er det så slemt at han vil sove med den i sengen. Han VIL absolut have den med ned i sengen, ligge og tænde/slukke lidt for den og putte med den... Han bliver fuldstændig hysterisk hvis ikke han får den.. Fjollede dreng!!

Desværre er den ved at dø, så jeg skal vist lige ind forbi IKEA i morgen på vej hjem og have fat i en ny...  

Vi har også skildpaddden fra Cloud B. Den er han ikke synderligt glad for. Jo, til at lege med, men ikke som natlys.

jeg har været inde på ikea hjemme side da der er flere der anbefalder den, men der stå at den kun kan være tændt 4-5 timer på en ladning, passer det???

Anmeld

30. januar 2014

helle85

Maja84 skriver:

Det har jeg ikke set. Dem vi fik var en række af små bolde, på str med en tennidbold som sad på en lyskæde

har været inde og kigge på dem igen, og der stod også at der er 20-25 på, jeg var rimlig meget træt igår

Anmeld

30. januar 2014

helle85

Pikku Myy skriver:

Den er ikke lavet til at kunne holde til en tur på gulvet, så jeg tvivler på at den ville overleve alt for mange ture, men det er ikke noget problem her, da den ikke står et sted som han kan nå.

okay jeg kan rigtig godt li de klobus også da datteren er begyndt at intresser sig for hvor de forskellige lande ligger, men jeg tror ikke han skal have en som nat lampe, da den nok ryger på gulvet et par gange,

men overvejer om freja skal have en på sit værelse

Anmeld

30. januar 2014

helle85

2babygirls skriver:

Vi har den originale skildpadde og den fungere bare, så vi er tilfredse

Hvis det er bor jeg meget tæt på ikea, så du kan sende en privat besked hvis det er. Deres vågelampe gir godt med lys

tusind tak jeg vil lige vende det med manden og se hvad for en han syntes det skal være.

også skriver jeg lige hvis det er

Anmeld

30. januar 2014

Laulund87

helle85 skriver:

okay ja det er lidt svært at sige om det er nok til ham men den er ikke så dyr så det kunne være at man skulle prøve med sådan en,

men manden må lige være med til at vælge

Det var også derfor vi købte den, vi vidste ikke hvad der var det bedste til hende. Så kan man godt leve med et fejlkøb til 50 kr. Men den duer bare

Anmeld

30. januar 2014

Kløver

helle85 skriver:

har været inde og kigge på dem igen, og der stod også at der er 20-25 på, jeg var rimlig meget træt igår

Ha ha det kender jeg

Man kan vist få dem med 10 eller 12( vi har den lille) med 25 og 50 stk og forskellige modeller og farver

Anmeld

30. januar 2014

Masig

helle85 skriver:

jeg har været inde på ikea hjemme side da der er flere der anbefalder den, men der stå at den kun kan være tændt 4-5 timer på en ladning, passer det???

Altså vores kunne godt være tændt stort set hele natten på en ladning i starten. Nu er den som sagt gået på pension, men den holdt længe synes jeg... Og afhængig af barnets alder, kan man jo som os lægge den i sengen, og så kan de selv lære at tænde den hvis de vågner og ved nogenlunde hvor den er...

Anmeld

3. februar 2014

Blikfang.com

Fik denne Lampe-Bamse i julegave og det er et HIT

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. februar 2014

frk andreasen

helle85 skriver:

vi skal flytte til maj hvor børnene få hver deres værelse.

min dreng er mørkeræd så vi skal have fundet en vågelampe til ham

lige nu har de en billig en fra netto som stå i vinduet men den kan snart ikke mere.

så hvad for en vågelampe har i og hvad er gode og dårligt ved dem, og hvor er de købt evt vedhæft link

vi har ikke ikea og ikke mulighed for at besøge en

mine er osse mørkrædde vi er bruger lavalamper det fungere ret godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.