vis mig din vågelampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

Loa

Vi har en lyskæde hængende med farver som på billedet. Fungerer super og er pænt samtidig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

helle85

Laulund87 skriver:

Vi har noget så simpelt som en lille, rund lampe der sidder i stikkontakten. 50 kr i Bauhaus

Hun var begyndt at blive bange om natten og stå op, men efter hun har fået lidt lys, er der aldrig noget

ja det er billigt, lyser de kun lige der hvor de er eller laver de et lille skær i hele værelset???

Anmeld

29. januar 2014

helle85

Chris86 skriver:

Vi har også en rund en fra bauhaus til stikkontakten, som er tændt hele natten..
Og en cloud b, som jo slukker efter 45 min...

okay så ved jeg at det ikke bliver sådan en cloud hvis den ikke er tændt hele tiden

ja der er også en anden der anbefalder fra bauhaus

Anmeld

29. januar 2014

Kløver

helle85 skriver:

tak, de der happy lights er det ikke bare lige som en bold??

Jo ligner små hørbolde, med lys i, fåes i forskellige farver

Anmeld

29. januar 2014

helle85

Loa skriver:

Vi har en lyskæde hængende med farver som på billedet. Fungerer super og er pænt samtidig

den er rigtig fint jeg har tænkt at min datter skal have en lyskæde til pynt på hendes værelse hen ad vejen nå vi skal lave hendes værelse

Anmeld

29. januar 2014

helle85

Maja84 skriver:

Jo ligner små hørbolde, med lys i, fåes i forskellige farver

den side jeg var inden i der syntes jeg kun der var en bold for 150 også tænker jeg bare at han nok vil kaste rundt med den

Anmeld

29. januar 2014

2babygirls

jeg har set den der skildpadde før men er den pengene vær?? jeg syntes både jeg har set folk, er for og i mod den,

de andre må jeg lige finde på nettet og kigge på for dem kender jeg ikke, og desværre bor jeg langt fra ikea, men vil lige kigge alligevel

Vi har den originale skildpadde og den fungere bare, så vi er tilfredse

Hvis det er bor jeg meget tæt på ikea, så du kan sende en privat besked hvis det er. Deres vågelampe gir godt med lys

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2014

Fam. Madsen

helle85 skriver:

er det en med batterier eller kan den oplades om dagen??

for jeg har set at de har nogen andre i br hvor man kan bruges som begge dele men den bruger kun batterier, og det tænker vi bliver ret dyr i længden

den sidder i stikkontaken, eller lader gør som er formet som et blad. 

har sat et link ind hvor du kan se den

http://bygxtra.dk/8585855-beetled-mariehone-natlampe-med-vagelys-og-lygte.html

Anmeld

29. januar 2014

Clisolka

helle85 skriver:

vi skal flytte til maj hvor børnene få hver deres værelse.

min dreng er mørkeræd så vi skal have fundet en vågelampe til ham

lige nu har de en billig en fra netto som stå i vinduet men den kan snart ikke mere.

så hvad for en vågelampe har i og hvad er gode og dårligt ved dem, og hvor er de købt evt vedhæft link

vi har ikke ikea og ikke mulighed for at besøge en

Jeg har lige købt denne Minnie Mouse til min datter 

http://desejesmaa.dk/sov-flot-pige-203/minnie-mouse-go-glow-natlampe-torch-p9966

Hun er helt vild med Minnie Mouse, så selvfølgelig skulle det være den - og den er kommet med postmanden i dag 

Anmeld

29. januar 2014

Laulund87

helle85 skriver:

ja det er billigt, lyser de kun lige der hvor de er eller laver de et lille skær i hele værelset???

Der kommer ikke et skær i hele værelset, men synes den giver rigeligt lys. Den laver da en ret stor lyscirkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.