vis mig din vågelampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

Laulund87

Vi har noget så simpelt som en lille, rund lampe der sidder i stikkontakten. 50 kr i Bauhaus

Hun var begyndt at blive bange om natten og stå op, men efter hun har fået lidt lys, er der aldrig noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Chris86

Vi har også en rund en fra bauhaus til stikkontakten, som er tændt hele natten..
Og en cloud b, som jo slukker efter 45 min...

Anmeld

29. januar 2014

helle85

2babygirls skriver:

Vi har en fra ikea som ligner et lille spøgelse og så også den som kan sidde i stikkontakten, også fra ikea...

Og den lille har en cloud B skildpadde samt en vågelampe fra babysam til stikkontakten

edit, den store har også happy lights fra etsy (kopi) og de giver et tilpas svagt lys

jeg har set den der skildpadde før men er den pengene vær?? jeg syntes både jeg har set folk, er for og i mod den,

de andre må jeg lige finde på nettet og kigge på for dem kender jeg ikke, og desværre bor jeg langt fra ikea, men vil lige kigge alligevel

Anmeld

29. januar 2014

helle85

Fam. Madsen skriver:

min den yngste har en mariehøne som også kan bruges som en lommelygte  rigtig sød den er købt i xl-byg

er det en med batterier eller kan den oplades om dagen??

for jeg har set at de har nogen andre i br hvor man kan bruges som begge dele men den bruger kun batterier, og det tænker vi bliver ret dyr i længden

Anmeld

29. januar 2014

helle85

MoarHvidovre skriver:

Vi har et vågelampe til stikkontakten med en blå Barbapapa - den er 6 år gammel og bliver stadigvæk brugt meget.

Men tror ikke den kan fås mere, men jeg har fundet frem til denne som skulle være erstatning for den http://www.blomsterkrammeriet.dk/index.html?barbapapa1.htm

jeg gå ud fra at det er den med lade station til den lyder til at være meget god

men vil dog aldrig købe den med musik

Anmeld

29. januar 2014

helle85

MoarHvidovre skriver:

Her er også et link, hvor der bla. står at grundet EU standard er Barbapapa vågelampen udgået.

http://www.ledbutikken.dk/products/pabobo-automatisk-natlampe

tak for linket, den nye ligger også i en helt anden prisklasse i den rigtig ende

Anmeld

29. januar 2014

helle85

Maja84 skriver:

Vi havde de der happy lights og var mega gode, lige indtil der kom løs forbindelse.

Nu bruger vi den her istedet, men med tiden vil vi nok gerne have nye happyligts, selvom jeg er i tvivl om de kunne tåle at man brugte en lysdæmper på dem

Min søn er ihvertfald glad for den her, og min datter har ingen lampe, der er kun skæret fra gangen gennem dørsprækken

tak, de der happy lights er det ikke bare lige som en bold??

Anmeld

29. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
helle85 skriver:

tak for linket, den nye ligger også i en helt anden prisklasse i den rigtig ende

Jeg kan ikke huske, hvad vi gav for Babapapa lampen, men ja, prisen er i den rigtige ende. Min søn fik den i julegave til hans første jul og det er 6 år siden, og brugt hver dag. Den duer ubeklageligt

Anmeld

29. januar 2014

helle85

Mor11 skriver:

Selvom i ikke har en IKEA, kan der jo bestilles fra webshop

vi har IKEA-spøgelset men bruger den ikke. Vores søn vil have LYS når han sover. Så hans sengelampe er tændt når han bliver puttet og så slukker vi den når vi går i seng. Med mindre han vågner a at vi går derind, så er den nødt til at være tændt helt natten. 

det er ikke alt der kan bestilles men jeg vil lige kigge på deres spøgelse, da der også er en anden der har forslået den

vi har tænkt os både at han skal have en væg lampe også en vågelampe, for lige nå han kommer i seng så stiller han sine biler på række og så falder han i søvn, men hvis han vågner op og der er helt mørkt så gå han i panik og vil ikke sove på værelset igen har vi prøvet da han var mindre.
regner dog med at han selv slukker væk lampen inden han falder i søvn

Anmeld

29. januar 2014

helle85

Rinepigen skriver:

Naya har denne den kan lyse i forskellige farver og så laver den stjerner og måner i loftet hun er helt pjattet med den

tak den vil jeg lige kigge nærmer på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.