vis mig din vågelampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2014

Masig

Vi har det lille spøgelse fra IKEA. Den har været et hit altid... Nu er det så slemt at han vil sove med den i sengen. Han VIL absolut have den med ned i sengen, ligge og tænde/slukke lidt for den og putte med den... Han bliver fuldstændig hysterisk hvis ikke han får den.. Fjollede dreng!!

Desværre er den ved at dø, så jeg skal vist lige ind forbi IKEA i morgen på vej hjem og have fat i en ny...  

Vi har også skildpaddden fra Cloud B. Den er han ikke synderligt glad for. Jo, til at lege med, men ikke som natlys.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
helle85 skriver:

vi skal flytte til maj hvor børnene få hver deres værelse.

min dreng er mørkeræd så vi skal have fundet en vågelampe til ham

lige nu har de en billig en fra netto som stå i vinduet men den kan snart ikke mere.

så hvad for en vågelampe har i og hvad er gode og dårligt ved dem, og hvor er de købt evt vedhæft link

vi har ikke ikea og ikke mulighed for at besøge en

vi har en lyskæde med biler og en angrybird lampe til min søn...

Lyskæden købte vi til ham for snart et år siden på et marked, men Angry Bird lampen fik han i fødselsdagsgave da han blev 6 her den 11. jan... Den kostede 50,- i Fætter BR og er lige til at tænde/slukke ved at skubbe fuglen tilbage... Den slukker godt nok efter 10 minutter, men han er rigtig glad for den da den er ledningsfri, så han kan tage den med når han går ind til os om natten/tidlig morgen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2014

K&S

Loa skriver:

Vi har en lyskæde hængende med farver som på billedet. Fungerer super og er pænt samtidig

Må jeg spørge - hvordan har I den hængende? Fra loftet?
Jeg overvejer en til Anton, men er tvivl om hvordan den skal hænge/sidde ??

Anmeld

29. januar 2014

Lykke:)

helle85 skriver:

jeg har set den der skildpadde før men er den pengene vær?? jeg syntes både jeg har set folk, er for og i mod den,

de andre må jeg lige finde på nettet og kigge på for dem kender jeg ikke, og desværre bor jeg langt fra ikea, men vil lige kigge alligevel

Vi har skildpadden, og synes den er genial! Vores dreng elsker den!

Anmeld

30. januar 2014

Kløver

helle85 skriver:

den side jeg var inden i der syntes jeg kun der var en bold for 150 også tænker jeg bare at han nok vil kaste rundt med den

Det har jeg ikke set. Dem vi fik var en række af små bolde, på str med en tennidbold som sad på en lyskæde

Anmeld

30. januar 2014

Elbæk

Vi har denne 

Billederne er taget fra Google.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. januar 2014

Loa

K&S skriver:

Må jeg spørge - hvordan har I den hængende? Fra loftet?
Jeg overvejer en til Anton, men er tvivl om hvordan den skal hænge/sidde ??

Lige pt har jeg bare sat et søm i væggen ved siden af døren og så hængt den dobbelt der hvis du forstår, så den bare hænger ned langs døren og lyser....

Anmeld

30. januar 2014

Chris86

helle85 skriver:

okay så ved jeg at det ikke bliver sådan en cloud hvis den ikke er tændt hele tiden

ja der er også en anden der anbefalder fra bauhaus

Ja det er nemlig møg træls at den gør det!

Anmeld

30. januar 2014

Pikku Myy

helle85 skriver:

det kunne være en god ide, kan de godt holde hvis den ryger på gulvet??

Den er ikke lavet til at kunne holde til en tur på gulvet, så jeg tvivler på at den ville overleve alt for mange ture, men det er ikke noget problem her, da den ikke står et sted som han kan nå.

Anmeld

30. januar 2014

helle85

Babymor1013 skriver:

Jeg har lige købt denne Minnie Mouse til min datter 

http://desejesmaa.dk/sov-flot-pige-203/minnie-mouse-go-glow-natlampe-torch-p9966

Hun er helt vild med Minnie Mouse, så selvfølgelig skulle det være den - og den er kommet med postmanden i dag 

hvor er den sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.