vis mig din vågelampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.860 visninger
49 svar
14 synes godt om
29. januar 2014

helle85

vi skal flytte til maj hvor børnene få hver deres værelse.

min dreng er mørkeræd så vi skal have fundet en vågelampe til ham

lige nu har de en billig en fra netto som stå i vinduet men den kan snart ikke mere.

så hvad for en vågelampe har i og hvad er gode og dårligt ved dem, og hvor er de købt evt vedhæft link

vi har ikke ikea og ikke mulighed for at besøge en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2014

Pikku Myy

helle85 skriver:

lige nu har de en billig en fra netto som stå i vinduet men den kan snart ikke mere.

så hvad for en vågelampe har i og hvad er gode og dårligt ved dem, og hvor er de købt evt vedhæft link

Min søn har en globus med lys i. Den giver et dejligt, dæmpet lys, og han elsker at ligge og kigge på den når han skal sove.

Anmeld

29. januar 2014

helle85

Pikku Myy skriver:

Min søn har en globus med lys i. Den giver et dejligt, dæmpet lys, og han elsker at ligge og kigge på den når han skal sove.

det kunne være en god ide, kan de godt holde hvis den ryger på gulvet??

Anmeld

29. januar 2014

2babygirls

Vi har en fra ikea som ligner et lille spøgelse og så også den som kan sidde i stikkontakten, også fra ikea...

Og den lille har en cloud B skildpadde samt en vågelampe fra babysam til stikkontakten

edit, den store har også happy lights fra etsy (kopi) og de giver et tilpas svagt lys

Anmeld

29. januar 2014

Fam. Madsen

min den yngste har en mariehøne som også kan bruges som en lommelygte  rigtig sød den er købt i xl-byg

Anmeld

29. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har et vågelampe til stikkontakten med en blå Barbapapa - den er 6 år gammel og bliver stadigvæk brugt meget.

Men tror ikke den kan fås mere, men jeg har fundet frem til denne som skulle være erstatning for den http://www.blomsterkrammeriet.dk/index.html?barbapapa1.htm

Anmeld

29. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her er også et link, hvor der bla. står at grundet EU standard er Barbapapa vågelampen udgået.

http://www.ledbutikken.dk/products/pabobo-automatisk-natlampe

Anmeld

29. januar 2014

Kløver

Vi havde de der happy lights og var mega gode, lige indtil der kom løs forbindelse.

Nu bruger vi den her istedet, men med tiden vil vi nok gerne have nye happyligts, selvom jeg er i tvivl om de kunne tåle at man brugte en lysdæmper på dem

Min søn er ihvertfald glad for den her, og min datter har ingen lampe, der er kun skæret fra gangen gennem dørsprækken
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Selvom i ikke har en IKEA, kan der jo bestilles fra webshop

vi har IKEA-spøgelset men bruger den ikke. Vores søn vil have LYS når han sover. Så hans sengelampe er tændt når han bliver puttet og så slukker vi den når vi går i seng. Med mindre han vågner a at vi går derind, så er den nødt til at være tændt helt natten. 

Anmeld

29. januar 2014

AnonymMor

helle85 skriver:

Naya har denne den kan lyse i forskellige farver og så laver den stjerner og måner i loftet hun er helt pjattet med den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.