30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Thvad er der har kræsne børn, kunne jeg godt tænke mig at høre om i kan se hvad der blive.de ellers må ie i seng" eller om der bliver tilbudt noget andet mad? Bliver fredagsslik og andet hygge inddraget hvis de ikke spiser aftensmaden?
Hvorfor/hvorfor ikke?
Er blot nysgerrig, og er ikke ude efter at dømme nogen 
Her er det spis hvad der bliver serveret. Og der er ingen slik hvis man ikke har spist.
Men tilgengæld er der altid noget de kan lide.
Hvis vi har lyst til noget de ikke kan lide, kan de altid lide noget af tilbehøret.
Feks hvis det er lækre bøffer, som jeg ved de ikke kan lide, fordi det er svært at tygge, så får de det samme tilbehør som os, men med frikadeller eller andet der llige er i fryseren.
Det gør jeg fordi jeg vil holde fast i mine principper, men samtidig vil jeg ikke starte en kamp jeg ikke kan gennemføre for de skal ikke gå i seng sultne.
På den måde spiser de hvad der bliver serveret, og hvis ikke er det ihverfald ikke fordi de ikke har haft mmuligheden i og med der var noget de kunne lide.
Når de har perioder hvor de ikke vil spise, så bliver deres urørte med gemt i køleskabet og så må de spise det når de kommer og siger de alligevel er sultne.
VI spiser allerede kl 17 fordi den lille ellers bliver for træt, men lige inden sengetid for de tilbudt et stykke brød igen for de når som regel at blive sultne lige der omkring igen.
Anmeld