Hjælp til at finde KJOLEN afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Lightinthebox har sindssygt dårlige anmeldelser.
Skal selv giftes her 8 februar og så en masse vildt flotte kjoler derinde, men da jeg så deres anmeldelser blev jeg enig med mig selv om at jeg ikke turde bestille fra.

synes den fra Lilly er rigtigt pæn.

tak hvor har du set de dårlige anmeldelser?

jeg kunne kun lure dårlige anmelder på sko, kunden havde skrevet forkert str, forsinkelser og told.. (Altid rart at have overvejer det hele)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

22

Anonym skriver:

Tak for dit input jeg er sådan set enig men er lige så bange for at jeg kigger på billederne om 10 år og ærger mig over at jeg ikke turde mere:/

Ja, det er altså også ærgerligt.

Har du være ude og prøve kjoler i butikker? Det var lidt en øjenåbner for mig, da jeg endte med noget helt andet, end jeg troede jeg skulle have. Så kan du se hvad du er til, og evt bruge den viden til at bestille en kjole fra Kina?

Anmeld

19. januar 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

helt klart nr 3 

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

22 skriver:

Ja, det er altså også ærgerligt.

Har du være ude og prøve kjoler i butikker? Det var lidt en øjenåbner for mig, da jeg endte med noget helt andet, end jeg troede jeg skulle have. Så kan du se hvad du er til, og evt bruge den viden til at bestille en kjole fra Kina?

ikke endnu men skal om 3 mdr hvor drømmevægten forhåbentlig er nået Tror også det bliver en øjenåbner selvom jeg lige nu bare er smaskforelsket i de 3 kjoler 

Anmeld

19. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

jeg bliver nødt til at være ano pga familie og venner herinde, så hvis nogle af jer kender mig

Kan i hjælpe mig med at finde brudekjolen udfra de billeder jeg har lagt ind?

Bare kommenter kjolerne som i finder bedst

Jeg har tilnærmelsesvis timeglasfigur (dog lidt mere firkantet), mellemlangt mørkt hår og lys hud. Hvis det hjælper

Den første er fra Lilly og de to andre fra lightinthebox.com (gerne kommentere firmaer også)

på forhånd tak 

Den sidste er ubeskrivelig smuk!! 

Anmeld

19. januar 2014

Benjamins'mor

Anonym skriver:

tak hvor har du set de dårlige anmeldelser?

jeg kunne kun lure dårlige anmelder på sko, kunden havde skrevet forkert str, forsinkelser og told.. (Altid rart at have overvejer det hele)

Ved at Google fandt jeg mange der frarådede på andre debatsider, og trustpilot både på dansk og engelsk fandt jeg utroligt mange.
Det er jo nøjagtigt samme firma, samme personer og samme adresse uanset sprog da det bliver sendt fra Kina.
Fandt sågar en anmeldelse der sagde kjolen overhovedet ikke lignede.

Så er der www.jenjenhouse.dk de har også vildt dårlige anmeldelser så den ville jeg heller ikke bruge hvis jeg var dig.

Hvor kommer du fra?

Anmeld

19. januar 2014

Papillon

Det lyder til, at vi har lidt samme figur, og ud fra det har jeg stemt nummer tre, da jeg mener, den vil klæde sådan en figur bedst

Ingen af kjolerne er personligt min stil, derfor har jeg valgt udelukkende på baggrund af figur Men det kan selvfølgelig være, jeg tager helt fejl, og en af de andre bare fungerer bedre i virkeligheden Håber du bliver tilfreds med dit valg!

Anmeld

19. januar 2014

Lotus86

Helt klart den fra Lilly. For det første fordi det er en rigtig butik, og for det andet fordi det klart er den flotteste kjole, den er super smuk, synes de andre er lidt for sigøjner agtige (my Big fat gypsy wedding) Ville heller aldrig turde bestille en kjole fra det andet firma.

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

Det lyder godt hvad måtte du så give for at få den tilpasset? Og hvor lang tid fra bestilling til levering? Hvis jeg må spørger

Vi syede den selv om, så det var ganske gratis.. Dog måtte min svigermors søster (syersken) have en øjenoperation efter hun havde syet min kjole, fordi hun havde overstrengt hendes øjne helt vildt.. (Jeg har RET dårlig samvittighed) Men hun forsikrer mig om at det ikke var derfor

Åårh, tror der gik 20 dage hvor at de ville sige at det kunne tage op til 30 dage Og du spørger bare løs

Anmeld

20. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

jeg bliver nødt til at være ano pga familie og venner herinde, så hvis nogle af jer kender mig

Kan i hjælpe mig med at finde brudekjolen udfra de billeder jeg har lagt ind?

Bare kommenter kjolerne som i finder bedst

Jeg har tilnærmelsesvis timeglasfigur (dog lidt mere firkantet), mellemlangt mørkt hår og lys hud. Hvis det hjælper

Den første er fra Lilly og de to andre fra lightinthebox.com (gerne kommentere firmaer også)

på forhånd tak 

Synes ikke det er svært, eftersom der kun er en Lilly kjole..

Ville aldrig handle med et så dårligt vurderet firma..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.