Hjælp til at finde KJOLEN afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

billedet mangler

Er på nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

mbbuch

Anonym skriver:

jeg bliver nødt til at være ano pga familie og venner herinde, så hvis nogle af jer kender mig

Kan i hjælpe mig med at finde brudekjolen udfra de billeder jeg har lagt ind?

Bare kommenter kjolerne som i finder bedst

Jeg har tilnærmelsesvis timeglasfigur (dog lidt mere firkantet), mellemlangt mørkt hår og lys hud. Hvis det hjælper

Den første er fra Lilly og de to andre fra lightinthebox.com (gerne kommentere firmaer også)

på forhånd tak 

Lightinthebox den sidste. Super smuk... Men husk der er lang levering hos lightinthebox og hvis det bliver taget inholdet ska du min. betale yderligere 600kr

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

mbbuch skriver:

Lightinthebox den sidste. Super smuk... Men husk der er lang levering hos lightinthebox og hvis det bliver taget inholdet ska du min. betale yderligere 600kr

Tak

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Er på nu

Anmeld

19. januar 2014

mbbuch

Anonym skriver:

Tak

Hov mente bliver taget i tolden

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Kender det godt

Skal selv giftes til sommer og kiggede på nogle kjoler på solando.dk - men turde ikke købe derfra :/

Endte med at købe denne:

Den klæder dig også rigtig godt! 

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

mbbuch skriver:

Hov mente bliver taget i tolden

Den havde jeg regnet ud

Anmeld

19. januar 2014

22

Jeg ville vælge nr 1 - den er klassisk og tidløs, og du vil ikke kigge på dine bryllupsbilleder om 10 år og tænke "hvad havde jeg gang i???" 

Og så er jeg vist bare ikke til de store marengskjoler, men igen, det er så forskelligt hvad vi hver især kan lide, og hvad vi ser godt ud i.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

22 skriver:

Jeg ville vælge nr 1 - den er klassisk og tidløs, og du vil ikke kigge på dine bryllupsbilleder om 10 år og tænke "hvad havde jeg gang i???" 

Og så er jeg vist bare ikke til de store marengskjoler, men igen, det er så forskelligt hvad vi hver især kan lide, og hvad vi ser godt ud i.

Tak for dit input jeg er sådan set enig men er lige så bange for at jeg kigger på billederne om 10 år og ærger mig over at jeg ikke turde mere:/

Anmeld

19. januar 2014

Benjamins'mor

Anonym skriver:

jeg bliver nødt til at være ano pga familie og venner herinde, så hvis nogle af jer kender mig

Kan i hjælpe mig med at finde brudekjolen udfra de billeder jeg har lagt ind?

Bare kommenter kjolerne som i finder bedst

Jeg har tilnærmelsesvis timeglasfigur (dog lidt mere firkantet), mellemlangt mørkt hår og lys hud. Hvis det hjælper

Den første er fra Lilly og de to andre fra lightinthebox.com (gerne kommentere firmaer også)

på forhånd tak 

Lightinthebox har sindssygt dårlige anmeldelser.
Skal selv giftes her 8 februar og så en masse vildt flotte kjoler derinde, men da jeg så deres anmeldelser blev jeg enig med mig selv om at jeg ikke turde bestille fra.

synes den fra Lilly er rigtigt pæn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.