Hjælp til at finde KJOLEN afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Jeg synes det 3. billede er virkelig fin. (:

MEN mine alarmklokker ringer når der står lightinthebox. Synes der har stået mange ting med at det ikke er så god en side at bestille fra! Kan også sagtens være at der er ting der kommer frem uden problemer, men tja, jeg ville nok springe den over hvis det var mig. Og som sagt kun noget jeg synes jeg har læst, har aldrig selv købt noget derfra.

Tak det er også min frygt men samtidig så virker de ok inde på trustpilot (medmindre man køber sko eller skriver forkert str...). Men det er absolut i tankerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg har stemt på nr 2 og 3 de er lige flotte og unikke hvor jeg syntes lillyen er noget kedelig og mainstream

Uhhh der rammer du noget jeg bare IKKE er, så tak 

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

BabyMus skriver:

Jeg synes det 3. billede er virkelig fin. (:

MEN mine alarmklokker ringer når der står lightinthebox. Synes der har stået mange ting med at det ikke er så god en side at bestille fra! Kan også sagtens være at der er ting der kommer frem uden problemer, men tja, jeg ville nok springe den over hvis det var mig. Og som sagt kun noget jeg synes jeg har læst, har aldrig selv købt noget derfra.

Oplevede intet negativt SMUKT materiale, man skal bare være sikker på at sende sine mål med kjolen når man bestiller Fik den før jeg havde regnet med og den var ikke blevet skadet selvom den kom hele vejen fra Kina

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Oplevede intet negativt SMUKT materiale, man skal bare være sikker på at sende sine mål med kjolen når man bestiller Fik den før jeg havde regnet med og den var ikke blevet skadet selvom den kom hele vejen fra Kina

Det lyder godt hvad måtte du så give for at få den tilpasset? Og hvor lang tid fra bestilling til levering? Hvis jeg må spørger

Anmeld

19. januar 2014

Loa

Nummer 1 er pænest.
Synes de to sidste ser lidt for barbie agtig kunstige ud.
Men kommer jo an på hvad man er til....

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Nummer 1 er pænest.
Synes de to sidste ser lidt for barbie agtig kunstige ud.
Men kommer jo an på hvad man er til....

Ok tak

Anmeld

19. januar 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

jeg bliver nødt til at være ano pga familie og venner herinde, så hvis nogle af jer kender mig

Kan i hjælpe mig med at finde brudekjolen udfra de billeder jeg har lagt ind?

Bare kommenter kjolerne som i finder bedst

Jeg har tilnærmelsesvis timeglasfigur (dog lidt mere firkantet), mellemlangt mørkt hår og lys hud. Hvis det hjælper

Den første er fra Lilly og de to andre fra lightinthebox.com (gerne kommentere firmaer også)

på forhånd tak 

Synes det afhænger ekstremt meget af kropsfigur - både nr 2 og 3 synes jeg man skal være meeget slank(overkrop) for at de sidder så prinsesseagtigt som på modellerne. Jeg selv er klart til lillys, simpel men mega smuk, fremhæver dig som bruds træk som ansigt og hår uden det er kjolen der tager al opmærksomheden.

Husk med hensyn til .com hjemmesiden at der skal betales told og moms af varer sendt fra et ikke eu land. Har ikke selv erfaring med siden (tør ikke)

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Synes det afhænger ekstremt meget af kropsfigur - både nr 2 og 3 synes jeg man skal være meeget slank(overkrop) for at de sidder så prinsesseagtigt som på modellerne. Jeg selv er klart til lillys, simpel men mega smuk, fremhæver dig som bruds træk som ansigt og hår uden det er kjolen der tager al opmærksomheden.

Husk med hensyn til .com hjemmesiden at der skal betales told og moms af varer sendt fra et ikke eu land. Har ikke selv erfaring med siden (tør ikke)

Ja jeg håber også alle de forkerte buler er væk til den tid

told det havde jeg helt glemt men godt at have i baghovedet tak

Anmeld

19. januar 2014

Hullabullabulla

Ja jeg håber også alle de forkerte buler er væk til den tid

told det havde jeg helt glemt men godt at have i baghovedet tak

Kender det godt

Skal selv giftes til sommer og kiggede på nogle kjoler på solando.dk - men turde ikke købe derfra :/

Endte med at købe denne:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Kender det godt

Skal selv giftes til sommer og kiggede på nogle kjoler på solando.dk - men turde ikke købe derfra :/

Endte med at købe denne:

billedet mangler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.