Hjælp til at finde KJOLEN afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken kjole er flottest? begrund gerne:)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.024 visninger
54 svar
41 synes godt om
19. januar 2014

Anonym trådstarter

jeg bliver nødt til at være ano pga familie og venner herinde, så hvis nogle af jer kender mig

Kan i hjælpe mig med at finde brudekjolen udfra de billeder jeg har lagt ind?

Bare kommenter kjolerne som i finder bedst

Jeg har tilnærmelsesvis timeglasfigur (dog lidt mere firkantet), mellemlangt mørkt hår og lys hud. Hvis det hjælper

Den første er fra Lilly og de to andre fra lightinthebox.com (gerne kommentere firmaer også)

på forhånd tak 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg bliver nødt til at være ano pga familie og venner herinde, så hvis nogle af jer kender mig

Jeg har tilnærmelsesvis timeglasfigur (dog lidt mere firkantet), mellemlangt mørkt hår og lys hud. Hvis det hjælper

Den første er fra Lilly og de to andre fra lightinthebox.com (gerne kommentere firmaer også)

på forhånd tak 

opper lige

Anmeld

19. januar 2014

Ciss

Jeg har stemt på Lilly-kjolen.

Den er virkelig flot!

- Og samtidig er det en kjole af den slags, som får dig til at stråle. Så snart du kommer ind, er det dig, folk ser. De to andre er jo flotte, men kommer du ind i en af dem, er det først og fremst kjolen, folk lægger mærke til og først bagefter dig. Det er i hvert fald sådan, jeg tænker.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg har stemt på Lilly-kjolen.

Den er virkelig flot!

- Og samtidig er det en kjole af den slags, som får dig til at stråle. Så snart du kommer ind, er det dig, folk ser. De to andre er jo flotte, men kommer du ind i en af dem, er det først og fremst kjolen, folk lægger mærke til og først bagefter dig. Det er i hvert fald sådan, jeg tænker.

Hmm tak, det havde ikke lige været med i overvejelserne

Anmeld

19. januar 2014

L&V

Jeg har stemt på nr 2 og 3 de er lige flotte og unikke hvor jeg syntes lillyen er noget kedelig og mainstream

Anmeld

19. januar 2014

Muhmi

Synes den i midten ser eventyrligt smuk ud

Men vær 100% sikker på dine mål hvis du bestiller derfra og husk at skrive dem med i bestillingen, kjolerne er fra Kina, men min var smuk alligevel, jeg glemte dog bare alt om at skrive min mål med, så den skulle syes om herhjemme, men materialet var lækkert

Anmeld

19. januar 2014

BabyMus

Jeg synes det 3. billede er virkelig fin. (:

MEN mine alarmklokker ringer når der står lightinthebox. Synes der har stået mange ting med at det ikke er så god en side at bestille fra! Kan også sagtens være at der er ting der kommer frem uden problemer, men tja, jeg ville nok springe den over hvis det var mig. Og som sagt kun noget jeg synes jeg har læst, har aldrig selv købt noget derfra.

Anmeld

19. januar 2014

cwl

Anonym skriver:

på forhånd tak 

Helt klart nr. 3, da den minder meget om min drømme kjole..

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Synes den i midten ser eventyrligt smuk ud

Men vær 100% sikker på dine mål hvis du bestiller derfra og husk at skrive dem med i bestillingen, kjolerne er fra Kina, men min var smuk alligevel, jeg glemte dog bare alt om at skrive min mål med, så den skulle syes om herhjemme, men materialet var lækkert

dejligt dejligt med en god anmeldelse og råd (Man ved jo aldrig heeeeelt hvad man gør ind til) tak

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Helt klart nr. 3, da den minder meget om min drømme kjole..

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.