Hjælp til at finde KJOLEN afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

M (:

Anonym skriver:

jeg bliver nødt til at være ano pga familie og venner herinde, så hvis nogle af jer kender mig

Kan i hjælpe mig med at finde brudekjolen udfra de billeder jeg har lagt ind?

Bare kommenter kjolerne som i finder bedst

Jeg har tilnærmelsesvis timeglasfigur (dog lidt mere firkantet), mellemlangt mørkt hår og lys hud. Hvis det hjælper

Den første er fra Lilly og de to andre fra lightinthebox.com (gerne kommentere firmaer også)

på forhånd tak 

Med nummer to tænkte jeg "Wauw".. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Med nummer to tænkte jeg "Wauw".. 

Tak

Anmeld

24. januar 2014

Anonym trådstarter

Pigent skriver:

Jeg har stemt på Lilly kjolen  Den ville være flot med et bælte. http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=1268&GroupID=GROUP148
Jeg vil ikke tør bestille en brudekjole fra nettet

Tak

Anmeld

24. januar 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

jeg bliver nødt til at være ano pga familie og venner herinde, så hvis nogle af jer kender mig

Jeg har tilnærmelsesvis timeglasfigur (dog lidt mere firkantet), mellemlangt mørkt hår og lys hud. Hvis det hjælper

Den første er fra Lilly og de to andre fra lightinthebox.com (gerne kommentere firmaer også)

på forhånd tak 

Har stemt nr. 3

Anmeld

24. januar 2014

Morgensol

Anonym skriver:

på forhånd tak 

Jeg kan bedst li kjolen i midten, men jeg ville aldrig turde bestille der fra! Tænk hvis det gik galt!

Lilly kjolen er i mine øjne dødsyg! jeg kan godt li klassiske enkle kjoler, men den der sys jeg godt nok er kedelig! Og så er jeg slet ik til den der ene strop..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.