Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yurie skriver: ja det var også min tanke. synes der burde være flere forskellige præmier
ja det var også min tanke. synes der burde være flere forskellige præmier
Vi har allerede høreværn til bassen (som han NÆGTER at have på), så denne måned må en anden gerne løbe med præmien
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Vi har allerede høreværn til bassen (som han NÆGTER at have på), så denne måned må en anden gerne løbe med præmien
Yurie skriver: jeg bliver også stående. måske bliver de talt op ved midnat og vi får dem på engang.?
jeg bliver også stående. måske bliver de talt op ved midnat og vi får dem på engang.?
Jaa det gør vi nok, det ikke til og vide med baby.dk :p
Michelle21 skriver: Jaa det gør vi nok, det ikke til og vide med baby.dk :p
Yurie skriver: Nej det har du ret i... Så er det også en stor overraskelse med hvor mange indlæg man har lavet
Nej det har du ret i... Så er det også en stor overraskelse med hvor mange indlæg man har lavet
Ja bestemt, jeg har ikk tal på det
Janne T. skriver: nå 70 lodder alligevel!
nå 70 lodder alligevel!
Cool... Så skal der fa'mer skrives hehehe
Michelle21 skriver: Ja bestemt, jeg har ikk tal på det
Benjamins'mor skriver: Hihi jeg har 15 kan jeg se. Men så kan det da ikke kun være 1 lod pr svar. Jeg havde slet ikke kommenteret idag og alligevel står der 15.
Hihi jeg har 15 kan jeg se. Men så kan det da ikke kun være 1 lod pr svar. Jeg havde slet ikke kommenteret idag og alligevel står der 15.
Yurie skriver: det kan også være for længere tilbage for jeg havde 236 før jeg skrev det første i dag.. så det kan ikke kun være for i dag.
det kan også være for længere tilbage for jeg havde 236 før jeg skrev det første i dag.. så det kan ikke kun være for i dag.
Jeg tror det er sådan generelt eller?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128