Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Papillon skriver: Jeg opdagede det også i dag, fandt så ud af, at man får et lod pr. indlæg, man skriver. Så nu føler jeg lidt, at jeg bruger for meget tid på baby.dk, efter at have set mit antal af lodder...
Jeg opdagede det også i dag, fandt så ud af, at man får et lod pr. indlæg, man skriver. Så nu føler jeg lidt, at jeg bruger for meget tid på baby.dk, efter at have set mit antal af lodder...
Ha ha så er vi 2
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FamilenStorm skriver: Arh ok..Men trods jeg har skrevet et par indlæg her til aften, bliver jeg ved med kun at have 28 lodder? Så derfor jeg blev i tvivl om hvordan man fik et lod... Men meget sjovt.. Gør da at man måske lige får skrevet et eller 2 indlæg mere end man normal vil
Arh ok..Men trods jeg har skrevet et par indlæg her til aften, bliver jeg ved med kun at have 28 lodder? Så derfor jeg blev i tvivl om hvordan man fik et lod... Men meget sjovt.. Gør da at man måske lige får skrevet et eller 2 indlæg mere end man normal vil
Sandratoft skriver: Det er en fantastisk måde at få os til at svare på flere debatter, som vi måske ikke lige havde tænkt os at svare på i forvejen
Det er en fantastisk måde at få os til at svare på flere debatter, som vi måske ikke lige havde tænkt os at svare på i forvejen
Papillon skriver: Haha den effekt kan det vel også have Måske den kun tæller en gang om dagen?
Haha den effekt kan det vel også have
Måske den kun tæller en gang om dagen?
Yurie skriver: jeg har heller ikke fået flere selvom at jeg har skrevet flere indlæg.
jeg har heller ikke fået flere selvom at jeg har skrevet flere indlæg.
FamilenStorm skriver: Men du har i hvertfald væsentlig flere end mig... (nørd - ironi kan forekomme)
Men du har i hvertfald væsentlig flere end mig... (nørd - ironi kan forekomme)
Yurie skriver: tror mig jeg så sådan her ud, da jeg så tallet
tror mig jeg så sådan her ud, da jeg så tallet
FamilenStorm skriver: HAHA... Men der er gode vinder chancer så..
HAHA... Men der er gode vinder chancer så..
Yurie skriver: ja må man sige, men den kører sku længe.
ja må man sige, men den kører sku længe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128