Lotteriet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.647 visninger
77 svar
47 synes godt om
18. januar 2014

FamilenStorm

Ved ikke om den har været oppe... Men har i dag lagt mærke til at der står lotteri og hvor mange lodder man har under sit billed...

Hvornår er det kommet? og hvordan går man et lod?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Anitta Kristiansen

Alle som skriver i debatterne her på Baby.dk deltager automatisk i vores store lotteri. Hver måned udtrækker vi vinderne blandt debat-deltagerne, og hvert indlæg giver et lod i lotteriet.

hvis du klikker på hvad andre har til at stå under kan du læse lidt om det. fandt jeg lige ud af. hvad jeg kan se har du 28 lodder.

Anmeld

18. januar 2014

Nea85

FamilenStorm skriver:

Ved ikke om den har været oppe... Men har i dag lagt mærke til at der står lotteri og hvor mange lodder man har under sit billed...

Hvornår er det kommet? og hvordan går man et lod?

Jeg kan desværre ikke svare dig, men jeg har også godt lagt mærke til det og undrede mig over, hvad det var

Anmeld

18. januar 2014

Anitta Kristiansen

ser ud til at det er startet idag og går frem til den 28 februar. alle er automatisk med men du har mulighed for at melde fra.

Anmeld

18. januar 2014

FamilenStorm

Anitta Kristiansen skriver:

Alle som skriver i debatterne her på Baby.dk deltager automatisk i vores store lotteri. Hver måned udtrækker vi vinderne blandt debat-deltagerne, og hvert indlæg giver et lod i lotteriet.

hvis du klikker på hvad andre har til at stå under kan du læse lidt om det. fandt jeg lige ud af. hvad jeg kan se har du 28 lodder.

Arh ok..

Men trods jeg har skrevet et par indlæg her til aften, bliver jeg ved med kun at have 28 lodder? Så derfor jeg blev i tvivl om hvordan man fik et lod...

Men meget sjovt.. Gør da at man måske lige får skrevet et eller 2 indlæg mere end man normal vil

Anmeld

18. januar 2014

Papillon

Jeg opdagede det også i dag, fandt så ud af, at man får et lod pr. indlæg, man skriver. Så nu føler jeg lidt, at jeg bruger for meget tid på baby.dk, efter at have set mit antal af lodder...

Anmeld

18. januar 2014

FamilenStorm

Papillon skriver:

Jeg opdagede det også i dag, fandt så ud af, at man får et lod pr. indlæg, man skriver. Så nu føler jeg lidt, at jeg bruger for meget tid på baby.dk, efter at have set mit antal af lodder...

Hehe ja jeg har sa også fået skrevet et indlæg mere eller 2 end jeg normalt ville have gjort..

Men føler mig da snydt da jeg stadig "kun" har 28 lodder?

Anmeld

18. januar 2014

Anitta Kristiansen

FamilenStorm skriver:

Arh ok..

Men trods jeg har skrevet et par indlæg her til aften, bliver jeg ved med kun at have 28 lodder? Så derfor jeg blev i tvivl om hvordan man fik et lod...

Men meget sjovt.. Gør da at man måske lige får skrevet et eller 2 indlæg mere end man normal vil

ved jeg ikke for der står også 28 ved mig og har selv skrevet flere, men kan være det ikke opdateres hele tiden, men er virkelig ikke sikker. men ja er en god måde at få debatter igang her inde. de skal jo også overleve når de har facebook og andre som konkurenter

Anmeld

18. januar 2014

Sandratoft

FamilenStorm skriver:

Arh ok..

Det er en fantastisk måde at få os til at svare på flere debatter, som vi måske ikke lige havde tænkt os at svare på i forvejen  

Anmeld

18. januar 2014

Papillon

FamilenStorm skriver:

Hehe ja jeg har sa også fået skrevet et indlæg mere eller 2 end jeg normalt ville have gjort..

Men føler mig da snydt da jeg stadig "kun" har 28 lodder?

Haha den effekt kan det vel også have

Måske den kun tæller en gang om dagen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.